În atenţia cititorilor de Dona Juana

Iubite cititor, iubită cititoare

Ştii că abia aştept să te cunosc la lansare, pe 26 februarie, la ora 19.00, la Cărtureşti. Mai cu seamă pe tine, cel / cea care ai cumpărat şi ai citit cartea. De aceea, vreau să lansez o nouă propunere.

Ideea mi-a venit citind acest fragment, pe acest blog. Fragment care, la scriere, nu mi se păruse mare brânză. Dar pot înţelege de ce i-a plăcut unui cititor.

Una peste alta, nu întotdeauna ce mă încântă pe mine la scris te încântă şi pe tine la citit. Pentru că vreau ca acest eveniment să fie o celebrare a gusturilor tale, nu a ideilor mele de acasă, am următoarele de zis:

Postează la tine pe blog sau pe wallul de Facebook fragmentul tău preferat din cartea mea – dar scurt, stimabile, dacă mă iubeşti, vorba lui Caragiale. Apoi mergi frumos pe peretele eventului – adică, aici, şi lasă link. Dacă un anumit fragment se va regăsi pe mai multe bloguri şi pe mai mulţi pereţi, promit să-l ascultaţi în lectură.

Pentru că omul de bună credinţă merită respect.

Cu această ocazie, anunţ încă un partener media pe lista celor care au binevoit să mi se alăture: Şapte Seri, Hyperliteratura, Kamikaze şi Egophobia. Mă refer la echipa Studenţie.ro.

Deci, afişul nostru final, până la urmă, e ăsta.

dona_juana5

6 gânduri despre „În atenţia cititorilor de Dona Juana

  1. abia astept sa ma duc la lansare si sa ma comport ca un marlan in virtutea faptului ca am drept la opinie. Voi veni cu prietenii mei, fosti rezidenti la Rahova, suporteri si tot felul de personaje interesante.
    Toata lumea se va plange ca e prea scumpa cartea si de ce nu se da reducere la pensionari.
    we’ll have a blast!!!

  2. Te felicit pentru noul succes! Imi pare rau ca trec atat de rar pe-aici. Lipsesc in jur de 4,5 luni si tu scoti o carte?! bravo!! La lansare nu ajung dar vin in tara la sf lui aprilie. Te scot in mai la un suc/cafea/vin/bere? sau la toate?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine