Şi un feedback

Lorena, esti meseriasa!

din pacate, doar acum am vazut mesajul si sper din suflet ca mai poti face micile de tot corecturi. renunta, te rog, la faza cu (…).
in rest, e probabil primul interviu dibace pe care-l citesc, cu mine.
atasez documentul corectat si la noapte iti trimit pozele.
te felicit sincer. ma temeam de ceva nasol, cum se tot intampla cand deschid gura fata de un om de presa.
multumesc!

Maria Raducanu

––

Astea-s feedbackurile care chiar contează pentru mine. Nu pentru că-s de bine, ci pentru că-s de la oameni care au luat realmente contact cu munca mea şi au constatat cât valorez. De aceea dau pule peste bot cu atâta dezinvoltură mizeriilor de sub-oameni care îşi închipuie că mă pot minimaliza declarând pe necitite că-s un scriitor, respectiv un jurnalist de doi bani.

15 gânduri despre „Şi un feedback

  1. cred ca mizeriile alea de sub-oameni la care faci referire, te minimimalizeaza pentru ca nu contenesti a te lauda si nu pentru ca scrii prost. touche!

    • 1. Nu mă laud, enumăr fapte. 2. Eşti printre cei mai cretinei comentaci ai acestui blog, ce te face să crezi că poţi evalua scrisul cuiva? 3. Şi presupunând că aş scrie prost, cine te pune să înduri? Nu mai bine ne faci amândurora o favoare şi laşi textele mele pentru cei cărora li se adresează? În traducere liberă: dai x din colţ, definitiv?

      • da’ ce am zis eu ca scrii prost ? nu am zis pentru ca nu te citesc si nu am habar ce scrii. am habar doar ce dai pe acest blog. tu ai spus „presupunand ca scriu prost”. eu am zis doar ca te lauzi. enumerarea la care faci referire este altceva. ai spus doar ca o tanti te-a laudat si tu dai peste bot celor care te minimalizeaza pentru ca valoarea ta este recunoscuta la nivel planetar. unde-i enumerarea ?

        • nu mă citeşti. deci, deschizi direct la comentarii şi dai frâu liber la gunoiul din dotare. chiar nu vrei să ne faci amândurora acea favoare, să te cari definitiv de pe blogul meu?

        • nu „deci deschizi” ci „dar deschizi…” ca a citi nu implica a deschide. iar comentariile (tuturor) sunt (de regula) EXACT pe subiect. ai supus tu comentarii IDEEA unui interviu. nu, ai pus problema asa „ia uite ce galesa sunt”, „ia uite ce ma lauda lumea”, „sunt cea mai meseriasa, ever”, „ia uite ce cearcane am azi”…

        • ba „deci deschizi”. din comentariul tău retardat „nu te citesc” şi din faptul că insişti să mă pisălogeşti stupid, după cum e evident, am tras concluzia: „deci, fără să citeşti, te duci direct în comentarii”. dar îţi dai seama şi tu, presupun, cât e de oligofrenă intervenţia ta.

          da, am supus ideea unui interviu prin însuşi faptul că am dat linkul. Dacă eram retardată ca tine, probabil dădeam linkul şi mai şi explicam: „Aicea este un cutare căcat etc.” Când dai linkul, se presupune că ai spus toate astea.

          Serios, fă-ne acea favoare amândurora şi dă acel X din colţ. definitiv. toate comentariile tale duhnesc a prostie şi a lipsă de ocupaţie.

    • pai cum ramane cu libertatea de exprimare? dupa criteriile tale o intrega literatura moderna ar trebui taiata cu lama din curricula pentru ca este despre sub-oameni! la ce nivel de glagorie ai, pe viitor m-as abtine sa mai fac afirmatii! du-te si asculta manele sau refugiaza-te in vreun club cu toti discotecarii de bani gata! fa-ne un bine si ascunde-te defnitiv! sau cand iti vine sa vorbesti, mai degraba sa taci!

  2. Nu pentru ca-s de bine, ci pentru ca nu ma critica.
    Acuma eu nu as pune prea multa baza pe respectiva deoarece tu ii faci exposure cu interviul asta si e o reacte destul de previzibila de PR. Orice meserias in orice domeniu are un mic orgasm cand aude ca ceilalti sunt prosti si el e ok, insa ca jurnalist, ca membru al breslei trebuia sa-i retezi atacul acesta mizerabil impotriva colegilor tai de presa.
    Putea foarte frumos sa spuna si fara sa acuze pe altii, e un faux pas, lipsa de eleganta si o aroganta gratuita care insulta oameni care mananca si ei o paine.
    Ba, una e sa te aprecieze cineva, dar sa vii si sa spui ca te-a apreciat ala si cu ala e cam hawkward.

    • Unde mai pui ca probabil asa le zice la toti care i’au luat un interviu. Maria e draguta cu toata lumea se pare, e un feedback pozitiv. Acuma sa nu se supere ca ai scris despre ea laolalta cu un manunchi de pule peste bot. Intelege ea geniul Lorenei.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

