Cereţi bon fiscal la Green Hours!

Toată lumea a rămas cu gura căscată, săptămâna trecută, când a auzit că părintele entertainmentului indie bucureştean, Voicu Rădescu, a fost arestat preventiv pentru evaziune fiscală. (Asta în condiţiile în care Dinu Patriciu, de exemplu, umblă liber ca pasărea cerului.)

Azi am aflat ce s-a întâmplat de fapt. În martie anul trecut, Voicu a externalizat serviciile oferite de bar unei alte firme, şi a ales să se ocupe de lucrurile care-i plăceau: teatru şi muzică.

Eu, să fi avut firmă de alimentaţie publică, aş fi fost în culmea extazului să-mi ofere cineva un loc cu vad comercial deja format, şi aş fi savurat oportunitatea. Dar, după cum se ştie, dacă-i întinzi prostului o mână, ţi se cacă-n palmă.

Astfel că Green Fusion, firma care deţine barul, a omis să plătească o cârcă de dări, şi, la final, tot ea a depus plângere penală împotriva lui Voicu pentru neplată. Toate astea în timp ce proştii ca mine şi ca voi beam beri peste beri la terasă, îngroşându-le buzunarele.

Pe scurt: cine bea pe terasă la Green, îi îngraşă pe detractorii lui Voicu. Cereţi bon fiscal pentru ce consumaţi acolo. Măcar să le diminuaţi profiturile.

12 gânduri despre „Cereţi bon fiscal la Green Hours!

    • tu trolezi cam mult, bazându-te pe faptul că ieri n-aveam chef de ceartă şi nu te-am băgat în origini. recomand să te abţii. nu e ca şi cum am fi semnat vreun contract în care tu-mi virezi 10.000 de euro pe lună să-ţi suport eu toate imbecilităţile, iar şi iar. NU ABUZA DE RĂBDAREA MEA.

      • Nu, aici chiar nu trolam, pur si simplu refuz sa cred ca e asa de simpla chestiunea cum o prezinti tu. E acuzat de frauda de 230 000 nu niste beri si niste chestii.
        Ma mai uit prin ziare poate inteleg si eu ce se intampla.
        Cum vreau eu sa-i lege pe toti aia cu turnulete pentru evaziune nu am cum sa bag cu dublustandard doar pentru ca e un prieten sau un om care a facut ceva frumos.
        Daca e asa cum spui tu atunci trebuiau sa intre aia care manageriau localul, administratorul, nu il luau pe el ca patron mai ales deoarece exista probabil un contract.
        Daca insa e nedreptate ma apuc de scandal, ca eu is de ala cu jalba, nu ar fi prima plangere penala pe care o fac.

        • Povestea completă n-o am nici eu. Cert e că băieţii pe care i-a adus el acolo au acumulat datorii şi au încercat să-l scoată din spaţiu. Crede-mă, dacă mă asociez cu un contabil bun şi cu garda financiară, îţi găsesc şi eu ţie nereguli de oricâte milioane, chiar dacă tu te ştii corect.

          Eu în acest text nici n-am afirmat că Voicu ar fi 100% imaculat. Nu am aruncat un ochi în actele lui. Am spus doar că şmecherii ăia vor să-l scoată din spaţiu, şi că tot ei omit în permanenţă să dea bon. Or, să fii tu hoţ şi să strigi hoţii e de neadmis. Am zis ca, până la elucidarea faptelor, să le cerem bon acestor propovăduitori ai corectitudinii pe care ei înşişi n-o practică.

        • pai daca nu dau bon trebuie dati in gat la garda, mai ales acum cat e asta cercetat pentru ca procurorul de caz sa stie ce se intampla de fapt

  1. O alta dovada de „corectitudine” a acestor oameni: unul dintre asociatii Green Fusion este patronul cluburilor El Comandante. Eu am fost 3 luni PR la El Comandante Junior si pe ultima luna nu mi-au dat banii pe care mi-i datorau. Chiar saptamana trecuta am scris despre asta. Povestea aici: http://oanadumitrescu.blogspot.ro/2012/08/cum-mi-furat-el-comandante-junior-banii.html.

    Ce mi-au facut mie e o gainarie…dar sa faca probleme chiar la nivelul asta, nu ma asteptam.

  2. Eu nu pricep o chestie : inteleg ca Radescu le lasase altora pe mana partea de crasma, urmand ca el sa se ocupe de „cultura”. Dar s-avem pardon, el se tot invartea p-acolo, vedea ca indivizii aia nu dau bon asa ca din punctul meu de vedere, este si el complice la magaria asta.

    Partea buna cu tot scandalul asta este ca de acum incolo poate ca proprietarii de bodegi vor da bonuri chiar si pentru un pahar de apa minerala.

    Prea mult scandal pentru niste hotzii.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine