Bravul Sir Marean Vanghelie, cavalerul lui Băsescu

TEXT ȘI FOTO: LORENA LUPU
TRUCAJE: LIVIU CĂBULEA aka Ostap Bender cel Frumos

Fală minunatului feudal al moşiei 5!

dark-knight-rises
Suveranii fac lucruri trăznite! Unul dintre ele a fost făptuit de monseniorul Băsescu ieri, pe 14 decembrie, când l-a decorat pe Marian Vanghelie cu Ordinul Naţional de Merit în Rang de Cavaler „în semn de apreciere pentru eforturile depuse în vederea dezvoltării infrastructurii urbane, în interesul comunităţii, de-a lungul mandatelor obţinute în administraţia locală”. Eu sunt întru totul de acord cu asta, doar am şi scris că îl iubesc pe Vanghelie, dar eu sunt irelevantă din punct de vedere statistic. De aceea am dat o raită prin Parcul Izvor, să văd ce părere au locuitorii sectorului 5, devenit între timp, nu-i aşa, feudă.

13 gânduri despre „Bravul Sir Marean Vanghelie, cavalerul lui Băsescu

      • lorena lupu (12/15/2011 10:41:22 AM) : corect e liviu căbulea, da?
        Ostap (12/15/2011 10:41:29 AM) : oo, perfect
        Ostap (12/15/2011 10:41:33 AM) : da
        Ostap (12/15/2011 10:41:44 AM) : da nu tre sa ma treci ca nu tin neaparat

        deci?

        • si varianta lu garcea: schiuz mi da´chiar mi se pare amuzant.deci un stramos de´al tau a fost surghiunit pt ca bulea toate nevestilii din sat, unu mai prost a intrebat da´da ce l´au surghiunit iar raspunsu´a venit laconic „ca bulea”! :))

      • ideea era alta. io credeam ca treci numele doar la vice si nici acolo nu tineam neaparat sa apar. nu ma deranjeaza glumele de nici un fel pe seama numelui si chiar le fac si io da nu cu orice labar de pe net.
        gandeste-te ca totusi nu ma cheama mugurel sau codrut sa poata cineva sa zica ca am parinti idioti.
        poate faci un post separat despre nume si atunci e totul ok.

        • a, înţeleg, problema ta e că te-am menţionat ca autor al unor trucaje excepţionale în două locuri, nu în unul. trebuia să te întreb separat pentru fiecare în parte sau ceva.

          iar dacă bancul mi s-a părut funny şi am râs, e nasol. tu nu te superi când te jignesc toţi idioţii de pe net cu toate căcaturile posibile (vezi Marghioala), în schimb, ai o criză de furie când face unul un banc subtil despre etimologia numelui. Dacă te chema Lupu şi auzeai pe net bancu’ cu lupu de la fiecare al doilea ţăran dobitoc, te sinucideai de deprimare.

        • n-ai inteles. toata chestia e ca ostap bender si liviu cabulea sunt doua personaje diferite. paradoxal, pentru unii care traiesc in capitala, liviu cabulea nu vrea sa devina persoana publica sau sa fie asociat cu ostap bender care-i un gunoi. ma duc sa-mi iau medicamentul. 😀

        • ok, n-am înţeles. dar măcar am arătat că am întrebat, ca să nu mai avem vorbe.

          iar dacă tu spuneai în conversaţia aia de mess: „te rog, nu mă trece cu numele real ci cu nickul de net, că sunt personalităţile mele alternative”, erai mai explicit şi înţelegeau şi cretinii ca mine.

  1. Caragiale a surprins în mod genial caracteristicile clasei politice româneşti. Politicienii de azi sunt continuatorii celor satirizaţi de Caragiale. Parcă aceia din trecut au dat însă dovadă de patriotism în anumite momente, cele mai mari hahalere sunt cei de azi, ceea ce fac ei este strigător la Cer.

    Eu l-am votat pe Băsescu la preşedinţie, prima şi ultima dată când am votat cu tandemul Băsescu-PDL, am fost prins de şmecheria cu Vântu, cu vizita lui Geoană la acesta în preziua ultimei confruntări. Nu regret ceea ce am făcut, nu sunt omul regretelor, însă mi-am învăţat lecţia, never ever again Băsescu şi PDL, am văzut ce ”bine” au adus aceștia.

    Ca mențiune, Caragiale, scârbit de politicienii românii, a plecat la Berlin, unde și-a petrecut ultimii nouă ani de viață. Astăzi, îi putem înțelege cel mai bine decizia, o putem înțelege mai bine ca niciodată.

    • Bogdane decat ieu nu team facut alfabet asea care sa nu sti scrie care la scuala nut placiea decat sa te uiti pe geam. Care veniea primavara si credieai ca an sfarsit se v-a uita vre-o fata la tine. Pacatele mele care cate palme tia tras tatatau intelectoal care tu stateai an camera ta si ziceai ah miaielo ah ginuta ah fetelor asea pune-ti mana azi e voe e potenta stramoseasca care tatatau crediea ca ai adus fete de liceu acasa. care dupe ce deschidea usea ca sa te faca de panorama care iereai curvar ce vedea sarmanu tatatau ca iereai decat singur cu palma la ma scuza-ti puta cu ochi anchisi cu cealalta mana mangaiai zvarcul propiu de la san care mierea rusine tea luat tatatau la scatoalce de numa vecini tea scos din mainile lui. Lam antrebat barbate care e lucrul rau cela facut Bogdan care iel a-mi spuniea femee mai bine ierea hot decat oranist care macar ne aduciea de mancare da asea ce castig avem decat ca ne face de ras la tuata scara care ieu intelectoal ce-l mai bun din liceul seral neam de neamul meu na vazut asea ceva. Care iel Bogdan deatuncea a ramas asea un bou mai mic care orce spui iel o da cu patriotizm neam popor unguri politicieni care fura capitalizm salbatec care navem ce manca. De frica lu tatatsau domnisuara Lorena scumpa care lui nu iea placut labagisti care Dumnezeu ia dat chear lui un asea fiu oranist.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine