Cine sărbătoreşte 1 mai?

Azi am constatat că frumosului, mătăsosului şi blănosului meu Pulică i s-a terminat nisipul. Am avut un şoc: futuisăvezicăeunumaişinuenimicdeschis.

Cel mai apropiat pet shop e în Piaţa Miniş. Ies eu, trec pe lângă un chioşc cu nesuristicksuriprezervative – e deschis.
-Logic, că doar e al meu, cum să nu muncesc, zice nenea dinăuntru.

Mai departe. Mega Image. Deschis, toate casele cu casiere, lume ca la cumetrie.
-Normal că muncim, doar e unu mai muncitoresc, nu?

Mai departe. O farmacie. Larg deschisă, bodyguardul fumează discret în faţa uşii.
-Se lucrează ca de obicei, spune.

O florărie. Ţiganca, veselă şi gureşă:
-Hai, frumoaso, mânca-ţi-aş pizda, nu vrei liliac proaspăt?
-Aş prefera să-mi mănânce cineva pizda ad litteram că-s slightly nefutută, dar nu, nu vreau liliac.

O cofetărie. Deschisă, cu prăjituri mari, frumoase, colorate, cremoase, ciocolată, marţipan, etc.
-Muncim, cum să nu? De ce n-am munci?

Piaţa plină de lume, toate tarabele şi chioşcurile freamătă de viaţă.
-Hai, mămică, să-ţi dau o ridiche.
-Verdeaţă proaspătă la un leu, verdeaţă proaspătă la un leu!
-Domnişoară frumoasă, nu vrei salată creaţă?

Şi ajung la pet shop. Unde găsesc lacăt şi „închis”

Dueci – iaka cine sărbătoreşte 1 mai.

––––––

Lui Pulică i-am luat nisip de la Auchan Titan.

72 de gânduri despre „Cine sărbătoreşte 1 mai?

  1. şi io care credeam că 90% dintre comentatorii ăstei postări vor reţine doar ideea aceea cu „slightly nefutută”. by the way, aş fi vrut să văd mutra ţigăncii când a auzit cuvântul ăsta (slightly adică).

  2. eu am lucrat azi chiar peste program ca ne da sefu dublu la salariu , oricum inspirat nume la pisica , dar e cam ciudat sa te intrebe cineva… -Ai animalut? -Da-Cum il cheama?- Pulica , e cam wierd:))

  3. viata e prea scurta ca sa-mi permit sa nu fiu propriul meu stapan si sa va servesc pe voi, ma pis si ma cac pe ‘gaddaffi’, fratii ionescu si toti cei care-i servesc pe acesti jegosi. vulpea nu citeste biblia. ma cac in biblie si pe biblie si pe zborul la joasa altitudine cu forta. probleme create in vitro.daca voi considerati asta o victorie, e penibil, mi-ar fi rusine, victoria nu va apartine nici voua si nici jegosului care m-a injunghiat pe la spate.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine