Postare misogină

Femeile pot face aproape orice. Se pot face inginere, informaticiene, alpiniste, scafandre, speoloage, luptătoare de sumo, fumătoare de trabuc, beţive, microbiste, pot râgâi, se pot chiar scărpina la coaie – dar există un lucru pe care o femeie nu îl poate face, oricât de lesbiană, de perversă, de mustăcioasă şi de păroasă în fund ar fi. Şi anume:

o femeie nu ştie să facă pictoriale erotice cu alte femei.

Poate fi un geniu al fotografiei. Poate face un peisaj de vis din Uzinele Titan şi un bar de lux din defunctul restaurant Miniş – prin abilitatea de a surprinde ipostaze neaşteptate. Poate face studii de portrete profunde şi impresionante, care să reflecte sufletele oamenilor până-n rărunchi. Poate fotografia flori, fete sau băieţi, melodii sau cântăreţi. Animăluţe adorabile. Feşăn cât încape. Rochie dreaptă cu încrustaţii jvarovschi pe corset. Emigranţi rahitici din Somalia. Dezastre naturale cutremurătoare.

O femeie poate pune inefabilul la colţ, să-l facă să zică brânză şi să-l pozeze. Dar:

niciodată, niciodată nu lăsaţi o femeie să facă un pictorial erotic cu altă femeie.

Decât să lăsaţi o femeie să facă un pictorial erotic, mai bine opriţi primul Gore de pe stradă, îi ziceţi că aveţi un fotomodel superb şi gol pe trei perne de catifea roşie şi îi arătaţi unde să apese. Garantat Gore de pe stradă va face un pictorial mai excitant decât o virtuoză a fotografiei artistice.

Nu ştim dacă o fi din cauză că pentru femei, sexul nu e un scop, ci un mijloc cu care să-l îmbrobodească pe prost să le cumpere şi lor bijuterii şi parfumuri scumpe, să le ia de neveste şi să le dea bani de liftinguri şi liposucţii. Sau poate pentru că femeile nu simt în ce constă erotismul unui trup gol de femeie. Poate că fotografele au alergie la fese şi sâni. Pe scurt, nu ştim motivul. Ideea e că, dacă pui o femeie să fotografieze erotic alte femei, rezultatul e cel mai nesculativ produs fotografic posibil.

Femeile goale fotografiate de alte femei n-au urmă de vino-ncoace. Zâmbetul lor e politicos şi formal, sau sensibil şi plin de umanitate, sau cum vreţi voi, dar n-are PIC de erotism. Mai tare vă excitaţi la o poză cu Monica Tatoiu.

Deci, dragi fotografe femei, mergeţi la vârful Omu’, la Irina Schrotter, la Casa de Copii nu e acasă, la Adunarea Alcoolicilor Anonimi, la ce vreţi voi, dar când vine vorba de pictoriale nud, lăsaţi-neeeeeeeeee. Nu e. Dacă tu, fotograf, nu ai instinctul „Cum aş lua-o pe asta de buci, de să-i las urme albe de degete, apoi i-aş înfige-o dintr-o singură mişcare bruscă, să ţipe!”, nici publicul n-o să-l aibă. Şi nu vrem să ne regăsim mama, sora şi bunica în femeia goală din pictorialul nud. Pe alea le avem acasă, în mărime şi pisălogeală naturală.

221 de gânduri despre „Postare misogină

  1. Se prea poate sa ai dreptate, io zic insa ca a fotografia nuduri de femei nu tre’ sa aiba musai un scop erotic, poa’ sa fi si unu estetic. E neaparat nevoie sa ti se scoale cind te uiti la poza, nu poate sa-ti placa pur si simplu poza pen’ca arata frumos?

      • da te-am acuzat io pe tine că ai zis? io doar îi răspundeam lui kixx. nu am zis că ai zis tu. e opinia subsemnatului, iar dacă nu eşti de acord cu ea, ok, dar eu mi-o menţin şi sunt gata să o susţin în faţa oricui. de când mă rog frumos esteticul înseamnă platonic iar eroticul înseamnă eventual ceva urât?

        • iar eu am zis că mă refer la pictorial erotic clasic. care, da, poate fi şi estetic, că de-aia-i pictorial), dar trebuie să fie în primul rând erotic.

        • dar dacă e erotic, atunci automat e şi estetic. cel puţin eu aşa zic. erotic implică estetic. evident, invers nu. sexul e ceva frumos. nu poţi spune că o poză erotică, oricât de intens-erotică ar fi, nu este estetică, cu excepţia cazului în care pozezi o tipă vomând sau ceva de genul… :))

        • deci tu iar faci conexiuni de logică inversă decât explicam eu în postare. hobby-ul tău toxic.

          seriooooooos, e extrem de enervant. eu NU DISCUTAM ESTETISMUL, CARE E DE LA SINE ÎNŢELES, CĂ ALTFEL NU SE PUBLICĂ, CI EROTISMUL!

        • deci, lotus, ca să nu mă mai enervezi pe viitor, te rog, renunţă la genul următor de comentarii hidos de iritante:

          Postare: Merele perfecte sunt cele rotunde.

          Comentariul tău: Aha, deci castraveţii nu-s perfecţi, pentru că-s lunguieţi?

          Pizda mă-sii, nu discuram castraveţi lunguieţi! Pizda mă-sii, poţi fi inteligent şi fără trucul ăsta iritant de a face pe deşteptul pulii.

        • ok. noi gândim puţin diferit, adică într-un fel invers, şi asta e cauza divergenţelor.

          citatul tău: „care, da, poate fi şi estetic, dar trebuie să fie în primul rând erotic”.

          se poate interpreta în 2 feluri:

          1 -> sunt două condiţii pt publicare, una e să fie estetic, asta se subînţelege, alta e să fie erotic, aici e buba.

          2 -> un obiect poate avea două calităţi: estetic şi erotic. legat de ce vorbim noi, e musai să fie erotic, da nu e aşa musai să fie estetic.

          eu am interpretat în felul 2. pentru că acest „poate fi şi estetic” din citatul tău eu l-am înţeles ca „poate fi şi estetic pentru a fi publicat” cânt de fapt tu voiai să zici „poate fi şi estetic în sensul că are posibilitatea asta existenţială”.

          acum înţeleg că tu te-ai gândit în modul 1. acum e clar.

        • şi la al doilea comentariu: nu încerc să fac pe inteligentul. dar pentru că gândim diferit, fiecare înţelege în felul lui. la fel a fost şi prima dată când am intrat pe blog, cu „ana are mere”. dar şi atunci, ceea ce ai scris se putea interpreta şi cum am interpretat eu. eu cel puţin mi-am dat seama până la urmă (şi atunci dacă mai ţii minte) cum ai gândit tu şi de unde vin divergenţele, nu m-am enervat, nu te-am înjurat şi nu te-am acuzat că vrei să te dai mare… 🙂

        • tată, tu nu pricepi o chestie simplă. EU sunt autorul blogului, EU DECID ce vreau să spun cu ceea ce scriu.

          când vii tu să îmi explici ce vreau să scriu e ca şi cum m-aş duce io la unu acasă să-l conving că vrea sarmale, deşi el nu vrea. ar fi culmea să mă enervez tot io, ăla care îi bagă sarmaua în gât cu sila.

          nu mai face pe deşteptul ÎN ACEST MOD. please.

        • lorena: dacă eu zic: „Bila asta e albă” şi tu vezi că e roşie şi zici: „lotuse, e roşie” iar eu zic: „Eu ştiu ce vreau să zic, nu mă mai contrazice!” tu ce faci? zici: „da mă, e blogul tău, aşa e!”…?

          În mintea mea tu ai zis că bila e albă.

          În momentul în care am înţeles cum ai pus problema am zis că e clar.

          Dacă vrei mă crezi, dacă nu poţi continua să crezi că vreau să fac pe deşteptul. Lucru care mi-ar ieşi mult mai bine pe alte huburi, din ce se observă cu ochiul liber, dacă chiar asta aş dori. Acuma, din sute de cititori, nu toţi gândesc exact la fel… 😐

        • nu toţi gândesc la fel, dar tu ai specialitatea asta:

          post: muzica rock e bună

          comentariu: şi ce, alte genuri de muzici nu-s bune?

          post: soarele e galben.

          comentariu: ba nu, există şi alte chestii galbene pe lume, nu numai soarele.

          post: căcatul pute.

          comentariu: există chestii care put, altele decât căcatul.

          o faci iar, iar şi iar. e specialitatea ta îngrozitor de iritantă. te rog frumos, renunţă la ea.

  2. în această postare, eu vorbesc despre pictorialele nud din reviste pentru bărbaţi. alea făcute special ca să ţi se scoale.

    am zis doar că estetică, metafizică, semiotică şi gnoseologie a imaginii ştiu să facă şi ele. 😀

        • aia cu lacătul nu-mi place. oricum probabil la alţi bărbaţi le place, am înţeles că sunt unii care folosesc sfârcurile femeilor pe post de buton de radio când vrei să cauţi alt canal…

        • andreea: da, deci nici tu nu ai face un pictorial erotic eficient.

          pentru un bărbat, sfârcul respectiv ar fi fost suficient de erotic fără lacăt, dar a trebuit muierea să adauge un căcat metafizic, semiotic şi conotativ care să stingă tot ce e senzual. exact teoria mea.

        • eu mi-as dori sa vad si fotografii cu oameni normali. astia se limiteaza la a fotografia corpuri perfecte, ori eu cred ca a transmite o emotie (in cazul de fata sexual arousal) tine de maiestria fotografului, nu neaparat de formele sculpturale ale modelului ales.

  3. păi când faci ceva trebuie să faci cu pasiune. concluzia care se deduce pe cale logică: niciodată nu pune un bărbat să pozeze un alt părbat gol. anumite persoane de la psd sexclud.

    • nu. pentru că va urma una dintre cele două căi false propuse de tine:

      a) de ce forme perfecte? şi başoaldele pot fi senzuale, nu?
      b) hai să adăugăm elemente simbol, fermoar la buzele pizdei şi antene radio la sfârcuri, să sugerăm nemurirea sufletului.

      sau vreo a treia cale falsă, care tot la moartea pulii duce.

    • andreea: lorena are dreptate aici. corpul unei femei este suficient prin el însuşi pentru a produce o excitaţie foarte puternică. deci nu depinde atât de măiestria fotografului, adică nu în sensul că el trebuie să adauge un plus de erotism imaginii. el trebuie doar să o surprindă. modelul face totul. dacă ai un model charismatic şi un fotograf atent – ai un pictorial bun.

      faptul că tu spui că vrei şi fotografii cu oameni normali – probabil vine din subconştientul feminin care te face să invidiezi pe x şi pe y că arată mai bine ca tine. nush, îmi dau cu presupusul.

      apoi mai e o chestie: bărbaţii sunt mai vizuali ca femeile. încă un plus nativ în sprijinul argumentaţiei.

      da eu tot mă gândesc că o fată care îşi doreşte să facă sex cu o alta poate reuşi un pictorial bun. că dacă reuşeşte să simtă dorinţă pentru model, să o vadă din prisma asta, atunci fotografiatul va fi sub impulsul acestei dorinţe, şi nu se va mai gândi la elucubraţii esoterice. poate va fi de o nuanţă uşor diferită, aka femeilor le place mai soft…

      • intr-adevar, nu am un corp sculptural – I’m working on that, though 😉 asa ca esti libera sa speculezi ca vine de la asta…

        dar! eu cred ca sexualitatea nu are nicio legatura cu frumusetea propriu zisa. sunt femei extrem de frumoase in lumea asta, fara pic ce sex appeal.

        • andreea: primo – sunt băiat. secundo – nu te mai gândi atât de mult la aspectul fizic. că aspectul fizic e ceea ce excită cel mai tare un bărbat LA PRIMA VEDERE. dar după un timp îşi dă seama, prostul de el, că de fapt altceva îşi dorea la fată. că nu pentru aia se îndrăgosteşte de tine. cine te va iubi te va iubi pentru cum eşti nu pentru câte kg ai.

          deşi ironic, cunosc vreo 4-5 bărbaţi din anturajul meu cărora chiar le plac femeile mai grase. deci chiar fizic, îi atrag mai mult. unul e şi însurat cu una mai plinuţă, ca să fiu gentil. „Vrei când fac sex cu ea să dau numa’ de oase?”… :))))))

        • ok, dar pictorialele sunt şi rămân LA PRIMA VEDERE. Nu scoţi revista la suc, să te dezamăgească sentimental.

          şi da, grasele pot fi sexy. dar tot în pictoriale făcute de bărbaţi. uite o grasă.

          lucirea asta din ochii ei e ceea ce o fotografă nu reuşeşte neam să capteze. că e prea ocupată cu construitul simbolurilor absconse.

        • Lorena, eu îi explicam fetei că nu trebuie să aibă o problemă că e plinuţă. Ceea ce aşa şi este. Era mai mult o discuţie privată, nu de pictorial… 🙂

          Dar că veni vorba, şi că discutăm despre forme. Caz concret. Am cunoscut mai demult o fată urâtă spre mediu. Reacţia mea: „Cine mai e şi asta?” Dar era charismatică ca fată, feminină. După un timp m-am îndrăgostit de ea (eram vecini de scară, o meditam etc). După care o vedeam frumoasă. Deci nu basme sau imaginaţii. Frumoasă fizic. La faţă. Şi nu îmi puteam explica cum, că ştiam ce reacţie am avut prima dată, şi la fel o vedeau şi alţii din exterior, şi ştiam că nu e model

          Deci caz concret, nu poveşti, nu imaginaţii, proprie experienţă. Dacă cineva are o explicaţie, eu nu am nici una teoretică.

          Într-adevăr însă, la un pictorial, sau orice, gen primul contact cu o fată, asta contează, problema e că noi punem PREA MULT accent pe asta. De obicei băieţii, fetele nu-s chiar aşa…

        • măi, lotuse, tema acestei postări sunt pictorialele, nu frumuseţea sufletului. hai să rămânem on-topic.

          ai dat click pe linkul cu grasa? e imensă. poza nu e o perfecţiune a tehnicii. dar e mai sculativă de cam 80 de ori decât lacătu-n ţâţă?

        • păi eu am zis că nu-mi place lacătul. dacă era fără lacăt era mult mai atractivă. de unde deducem că multe din accesoriile şi zorzoanele pe care fetele le iau pe ele sunt inutile pentru scopul în care ele sunt cumpărate şi purtate.

        • hehe, scopul pentru care femeile poartă zorzoane nu e cel pe care-l crezi tu.

          o femeie nu-şi pune o tonă de aur pe ea să placă iubitului, ci să arate altor femei că are cu ce. 😉

        • lotus, imi cer scuze de confuzie.

          insa nu ma gandesc obsesiv la aspectul meu fizic, nu stiu de unde ai concluzionat asta.:) mi se pare o preocupare f ok sa ai grija de corpul tau si sa incerci sa arati cat mai bine (mix-ul clasic alimentatie si sport), dar pana la a face o obsesie din asta e cale lunga. eu doar am spus ca imi recunosc limitele: nu am un corp sculptural, dar nu fac o tragedie din asta, insa nici nu las lucrurile la voia intamplarii.

        • lorena: lol. aşadar, suntem manipulaţi. iar dincolo de universul nostru liniştit şi de gândurile noastre pline de idealism, se duce o luptă de care nici măcar nu suntem conştienţi, între femei… :)) o femeie tre să se ocupe de 100 de chestii. de ea, de el, de concurenţă… clar, femeile îs mai complexe. da câteodată sunt atât de complexe că nici ele nu mai ştiu ce vor. 🙂

          măcar la noi îi simplu ce vrem: să fie bărbat fotograful!

  4. N-ai dreptate, lupule. de-aia au apărut expresii ca „futu-ţi papucii (ceapa, coliva, etc.) mă-tii”, pentru că papucii, ceapa, coliva, etc. sînt estetice.
    Dacă i-ai zis unui arhitect „futu-ţi casa-n cur”, te scuipă cu bani pe frunte.

  5. evident ca pot fi si „basoaldele” senzuale.:) pai, daca ne uitam pe strada, corpurile sculpturale sunt rare. atunci cum ne mai reproducem? altfel spus, cum de se mai scoala puli in lumea asta? nu cred ca orice barbat random din lumea asta inghite doua pagini de pictorial sexy inainte sa-si futa grasa din dotare. cred ca si grasa, cumva, are capacitatea sa-si excite barbatul. 🙂

    • ideea e aşa:

      ia o başoaldă. Dragoş Cristescu (expert în pictoriale nud estetice ŞI sculative) o va întoarce cumva, cu curu-n sus, cu ţâţa-n vânt, vede el cum, şi o va face sălbatică, hot, perfectă.

      apoi, ia o virtuoză a imaginii. în pozele ei vei vedea cât e ea de virtuoză a imaginii, ce simboluri ştie să inventeze, ce maternă poate fi o femeie goală, ce intelectuală, rafinată, vulnerabilă, plm. poate fi o femeie goală – numai CÂT DE HOT POATE FI O FEMEIE GOALĂ, NU!

      O femeie goală şi hot NU TREBUIE SĂ FIE UN PERSONAJ COMPLEX ŞI CU MULTE PARADOXURI ALE CONŞTIINŢEI, GEN. Trebuie să fie o femeie goală şi hot.

  6. pana la paradoxuri ale constiintei, sunteti deja doua femei care v-ati uitat la poza cu lacatul si ati fost neimpresionate… pe bune, chiar n-ati simtit raceala metalului ala rece tinand captiv sfarcul ala erect? mie mi se pare destul de evident ca cerseste o palma calda si ferma de barbat sa-l elibereze si sa-l insface…

    • andreea, eu cred că tu nu înţelegi ce încerc să explic eu.

      aia e o fotografie experimentală, adresată unui public feminin sofisticat şi cu mulţi piticei pe creier. nu e nimic erotic primar în ea. senzaţia de răceală bla-bla e ca-n teatrul kabuki: cine nu a studiat teatru kabuki, nu înţelege un spectacol kabuki.

      deci, nu.

    • tu interpretezi mereu invers, ca să ne arăţi ce interpretator-bun-pe-invers eşti tu. consideră că ne-ai arătat deja, am luat act, îţi eliberăm şi diplomă dacă vrei, apoi încetează să mai faci asta.

  7. bai, tu ai idee ce curioasa sunt sa vad un spectacol kabuki?:) eram chitita mai demult sa cites tot ce prind literatura japoneza si mi-a picat in mana si „dansatoarea de kabuki”. poate ai dreptate, n-as intelege nimic, dar ideea de a explica arta mi se pare superficiala si sterila. ori o simti, ori n-o simti. n-as vrea sa ma intorc la scoala, la orele de literatura, pe timpul cand cartile de comentarii erau adevarate biblii ce propovaduiau o singura interpretare a operei scriitorului, pe care o psalmodiam cu totii…
    bine, sa invat mai multe despre modul in care traiau japonezii in acele timpuri e cu totul altceva… asta cred ca mi-ar placea sa invat, ca sa pot intelege premisele care au dus la aparitia acestui gen de teatru.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine