Oştile Căpitanului Evident contraatacă

aka: pentru a sesiza subtilităţi, e nevoie de inteligenţă. e întotdeauna mai simplu să sesizăm evidentul şi să grohăim fericiţi că am fost perspicăcaci.

Iaka 1. (de la comentu’ 5 în jos).

Iaka 2.

Iaka 3 – proasta care are prieteni cu Photoshop.

Ştim, Mircea Badea senior a futut mult, în toată ţara. Dar aşa cum nici pe Mircea Badea nu l-a convins nimeni că e redundant şi stupid să faci băşcău de ceva deliberat şi vizibil parodic, punem pariu că nici pe fraţii lui nelegitimi, epigoni într-ale umorului de tip „doh”, nu vom reuşi să-i convingem?

51 de gânduri despre „Oştile Căpitanului Evident contraatacă

  1. Da, am intrat doar sa confirm ca da, am prieteni cu Photoshop si ca de asemenea, ideea nu’mi apartine in totalitate, prima intentie fiind de a fotoșopa un chiosc cu acelasi nume, dar avand in vedere faptul ca nu merita deplasarea si nu era in concordanta cu statutul tau, am ales calea mai simpla. Deci trebuie remarcat faptul ca ostile capitanului obvious sunt mai numeroase decat ai crede, ocazie cu care ele tin sa’ti multumeasca pentru faptul ca ai observat la randul tau mistoul flagrant si de asemenea sa te decoreze cu ordinul Crucea de Piatra. ‘Traiti.

  2. Eu ma intreb daca fanii astia ai Lorenei care comenteaza pe-aci sunt tot unul singur cu mai multe nickname-uri, cum era si stalkerul, sau chiar sunt vreo doi-trei.

      • Oau, ai 10-15 like-uri pe Facebook, nebuno care esti?! 15 intregi si diferite?? iiiiii! Inseamna ca esti celebra si ai umor, e clar :))

        Sau o fi pentru ca ai 2200 de prieteni din care cunosti cu adevarat cam 230? Ai in lista oameni care sunt prieteni mai buni cu mine decat cu tine si pe care eu nu-i am la friends, gen 😀

      • ce penibiiiil. pai oana zavoranu are cate 1000 si ceva de likeuri si peste 2000 de comentarii de fiecare post in timp ce voi va certati pe 10-15 bucati.
        incompetentilor !

      • ştiu, frate, ştiu că la tine comentatorii sunt cimpoacă, ostap, ocazional milf când n-are ce fute şi în rest, tot tu, dar uite, încă un clue: nu ajungi în primii 300 din zelist comentându-te singur.

        sau na, poate ne vei arăta tu cum.

        • Lorena, te rog sa nu ma mai iei de prost, ca pe cititorii tai. Mai bine ma banezi.

          In primii trei sute (jalnic) in ZeList ai ajuns cum ai facut si like-urile alea prapadite pe Facebook: ai pus in blogroll toti labarii facand un link exchange penibil (mi-ai propus si mie parca), ca sa va faceti poza cu cacatul ala de poza a zelistului. I-as numara pe aia din blogroll-ul tau, dar m-am oprit la 12 numai cu litera A. A de la are you for real? Ce pula mea cersesti atata atentie, nu inteleg. Faci vreun ban din like-urile alea? Iti da zelistul salariu ca ai intrat in primii 300? Ca doar nu esti in Top 300 Capital. Toanto.

          Cand eram eu in primii 200 in ZeList (inainte sa trec pe .ro) cu doar cinci linkuri in blogroll tu te incaltai cu caciula (butaforie).

        • măi, sunteţi nişte oameni foarte trişti.

          voi: sigur te comentezi singură.
          eu: exact comentându-mă singură am ajuns acolo.

          voi: hahaaaaa, uite, se laudă că a ajuns în zelist!

          ceea ce nu izbutiţi să sesizaţi e că nu eu, singură şi independent de voi, am deschis tema zelist, ci strict CA RĂSPUNS LA O AFIRMAŢIE VOIT PROVOCATOARE. Iar în zelist am fost mereu deasupra ta, nu abera! Când erai tu în primii 200 în zelist, eu eram pe 81, dar m-am certat cu nişte blogari şi ne-am scos din blogrolluri. simplu!

          Da, am prieteni cu litera A. Şi nu eşti printre ei. E vreo problemă?

        • Uaaaa, te-ai certat cu niste blogari?! Mi se parea mie ca initial aveai 49 de linkuri numai cu A :))

          Lorena, daca as avea mai mult succes ca tine pe internet, la cate eforturi faci tu, mi-as face griji serioase. Lasa-l dracu de internet, zic eu. Important e ca tu scrii romane, asta nu poate oricine. Uite, eu n-am ajuns la gradul ala de ipocrizie.

        • Care eforturi? Trolajul nu e un efort, e o plăcere.

          băi, hai să fiu extrem de sinceră cu tine:

          -eu ţi-am zis că ai talent literar – nu o iau înapoi.
          -tot eu ţi-am zis că eşti foarte delăsător şi inegal. că arunci texte de parcă le-ai azvârli cu grebla. orice cititor de kamikaze – caţavencu ţi-o poate confirma.

          Or, să scrii un roman, trebuie două chestii, dincolo de talent. (Ipocrizia nu e printre ele, să ştii. 😉 ) Una este simţul arheologic – un roman trebuie gândit ca un întreg. iar tu şchiopătezi la orice text care trece de 2.000 de semne.

          A doua e chestia aia pe care tu n-o s-o ai niciodată, şi care se numeşte AUTODISCIPLINĂ.

        • nu’nteleg (& pace) cum se face ca io mi’am luat muie pe acest blog pentru o amarata de virgula pusa gresit, iar mantog se bucura de niste admonestari dragastoase: delasator, indisciplinat gen. de ce nu-i dai, la randul tau, muie?

        • tu ţi-ai luat muie pe acest blog pentru tone de intruziune şi obrăznicie.

          manţog nu-şi ia muie pentru că a înţeles la momentul potrivit aluzia subtilă „degajează teritoriul” şi n-a insistat. ceea ce e o dovadă de inteligenţă majoră pentru un bărbat. dincolo de problemele lui cu faptul că alţii scriu romane, iar el nu.

        • Nici nu am cum. Unul e un om cu care am comunicat intens patru luni, căruia i-am tot citit textele şi cu care am ajuns odată la un nivel de intimitate, altul e un străin agresiv şi hărţuitor, care mi-a făcut nervii franjuri, care m-a insultat pe toate blogurile şi pe care nu îl vreau în viaţa mea.

          Asta nu reuşeşti nicicum să înţelegi, degeaba îţi explic. Nu ai nici un drept să îmi pretinzi nimic. Nu ţi-s nimeni. Nu ajunge să vrei tu un om, ca şi el să te vrea pe tine. Ce pana mea e atât de greu de înţeles? De ce o fi greu să te reorientezi spre cineva care e dispus să-ţi ofere ce vrei tu?

    • eu aşa credeam.

      în fine, ideea e: râzi când vezi poza aia? da.

      e clar că e un umor construit, să te plimbi în rochie de seară, cu o trăire de tragediană, prin piaţă să pipăi cepe? da.

      e clar că e INVENTATĂ SĂ FIE COMICĂ? da.

      ergo: tatăl lui Mircea Badea le-a futut mamele tuturor din linkurile de mai sus.

  3. ceapa poa sa fie stricata= e moale. Si pute de-ti da trăirea tragediană peste conditia de artist (pasta de la bendeac am citit-o)

    In rest eu ma amuz, relativ, de injuraturile voastre.

  4. scuze ca nu am citit prea mult din comment-uri, dar se pare ca lumea e ciudata rau, rau de tot mda
    stii de ce imi pare mie rau in toata asta?
    ca a trebuit sa bem intai ceaiul asta impreuna 😦
    ce lume si ce oameni frate , deci no comment la asa ceva
    asta se intampla pe net frate ?
    ca eu chiar nu stiam de asa ceva

    deci mii de scuze de niste chestii naspa, urate si nefondate pentru ca se pare ca:
    mda frate lup, s-a prins si fratele tau lynx, desi nu prea e om de net si nu prea sade pe acolo ca pana la urma we were both hustled

    mda , trist mai Lorene, trist dar eu spun ca nici pentru mine si nici pentru tine
    so?
    friends?

    da nu pe facebook, ca cineva s-a decis sa-mi hustle si asta, oricum nu-l prea foloseam asa ca …. n-au decat mdeah

    poate totusi bem si un ceai literar la un moment dat pe o anumita tema dc ai si tu placerea 🙂

      • cool asa
        o sa fiu prin zona
        da ma rog ca sa nu se mai chinuie lumea cu figuri, chiar aiurea
        te superi dc fac o incercare facebook de pe un alt nume nu askenazi, if you get the drift
        in cateva momente
        daca vrei sa ne povestim inainte un pic pentru ca acum dupa ce mi s-a limpezit un pic capul din cauze de turbare :(, furie pe care chiar nu trebuia s-o indrept spre tine
        o sa te prinzi si sper ca nu o vei lua ca pe o declaratie de razboi,
        asa s-a nimerit numele pe atunci, pe cand inca chiar nu ne citeam :))))
        e o poanta funny :))))

  5. mie chiar nu-mi sta in fire sa-mi bat joc de nimeni si cred ca nici tie
    chestia aia poate intelegi de ce am facut-o

    deci ok prietene ( fara ghilimele, chiar fara )
    ne vedem pe acolo

    si thanks my friend for you friendship , that’s all for now from here 🙂

  6. Vad ca e o ocupatie solicitanta „futerea de grija”(sper ca am nimerit expresia). Maine poimaine apar si atestate pe chestia asta. Cat timp pierdut pentru balacareala inutila(sau ratez eu ceva?).

    Lorena, cum sa zici tu chestia aia cu ceapa? :))
    Se vede ca esti artista, nu ai antrenament in piata.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine