Primăvara la liceu

Săptămâna viitoare, mă duc la liceu! 😀

Nu, nu am de gând să iau o maşină a timpului şi să mă întorc cu 12 ani în urmă – deşi mi-aş dori să pot face acest lucru şi să schimb nenumăratele momente de tergiversări şi temeri în momente de acţiune plain & simple.

În schimb, săptămâna viitoare începe festivalul Primăvara Poeţilor. Ceea ce înseamnă că o să plouă cu poezie pe străzile Bucureştiului. Iar poetul cu care am deja un „mariage d’amour” – strict pe plan poetic! – e junele şi timidul Daniel D. Marin. Şi superbul său volum de poezie „Aşa cum a fost”, a cărui imagine publică este chiar subsemnata.

Mie îmi place să citesc din DDM, iar lui DDM îi place să fiu „vocea” poemelor lui, de aceea am plimbat „Aşa cum a fost” prin varii cenacluri şi lansări.

Acum, că e primăvară, ne ducem să ne infiltrăm hoţeşte în sufletele liceenilor. Sper să izbutim. 🙂

Programul poetic-liceal e următorul:

Liceul Dante
Joi, 26 martie, ora 11
Scriitori: Violeta Ion, Carmen Dominte, Daniel D. Marin (+Lorena Lupu+”Aşa cum a fost”)

Colegiul Tehnic Edmond Nicolau
Vineri, 27 martie, ora 12
Scriitori: Aida Hancer, Adrian Diniş, Cătălina Canadoiu, Daniel D. Marin (plus remorcile menţionate mai sus)

Imagini din recitaluri anterioare „aşa cum au fost”

poet DDM:

g3

public serios, de intelectuali cu gusturi fine, nu şagă:

Photobucket

g19

şi desigur, umila dvs. preaplecată servitoare, slujind cu drag candoarea unui text aflat undeva la hotarul dintre vis şi… vis:

Photobucket

Photobucket

g5

(mulţumiri lui Cristi şi lui Marius pentru poze.)

38 de gânduri despre „Primăvara la liceu

  1. „Lucrari de restaurare” zici. Hmm.. Asta-nseamna ca n-o sa vada libraria prea curand? Prea curand insemnand anul asta. Iar anul asta la mine se termina in toamna. Restul de timp e o pauza intre ani 😛

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine