„Aşa cum a fost” reloaded

În septembrie, amicul meu DDM m-a invitat la Muzeul Literaturii Române, să citim din volumul său de poezie fină şi misterioasă „Aşa cum a fost”.
Şi iată cum a fost: http://atelier.liternet.ro/articol/6655/Daniel-Cristea-Enache/Poezie-timida-Asa-cum-a-fostde-Daniel-D-Marin.html

bun! chiar dacă această cronică nu e atât de elogioasă pe cât ar fi fost dacă aş fi scris-o eu, respectăm dreptul la opinie al fiecăruia, atâta timp cât respectiva opinie e argumentată. Ceea ce, desigur, nu ne opreşte de la a polemiza, şi a ne susţine punctul de vedere cum ştim noi mai bine. În cazul ăsta, prin lectură.
Prin urmare, vă invit să-l descoperim împreună pe DDM, prin lectură. La Târgul de Carte. „Gaudeamus”, Romexpo. Sâmbătă, 22 noiembrie, ora 15.00.

9 gânduri despre „„Aşa cum a fost” reloaded

  1. miruna, oblivion: păi ne vedem la standul editurii vinea, la 15.00. şi nu fiţi timide, intraţi în vorbă cu mine, că altfel nu o să am de unde să ghicesc că voi sunteţi chiar voi.

    cutza40: da, cronica e bine scrisă, dar Daniel D. Marin mi se pare mai puţin palid decât susţine domnul Cristea Enache. Înţelegi tu?

  2. Buuuuuuunnn…veni, vidi si am plecat prea repede, fara a schimba cateva cuvinte…sincer n-am mai fost asa emotionata niciodata…cand am ajuns la standul editurii Vinea a trebuit sa inghit de doua ori pentru ca inina sa ajunga la locul ei…si surpriza cea mare abia acum urma: m-ai recunoscut si ti-ai amintit de comentariile pe care ti le-am lasat pe blog…a fost de ajuns ca sa dizolve si ultimul gram de curaj ce ramasese neatins de ploaie.
    Imi asum stilul patetic al comentariului dar, you made the world go ‘round for me on that rainy day. ai acest efect ciudat asupra mea…si-mi place :d (n.b. efectul post autograf) 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine