Aşa cum a fost

Poetul Daniel D. Marin, care are blog aici , m-a invitat să-i citesc poemele din volumul „Aşa cum a fost”. Seara de lectură va avea loc miercuri, la Muzeul Literaturii Române, (bd. Dacia, nr. 12) la ora 18.00, intrarea va fi liberă. Gazde vor fi Daniel Cristea Enache şi Tudorel Urian.

Poemele lui Daniel au foarte multă candoare şi o anume nostalgie a copilăriei. Un univers al magiei care se disipează, şi un altul, de metal şi piatră, care îi ia locul. Eu vă invit pe toţi, cu drag, la o lectură pe care sper să o apreciaţi. Adică îmi doresc de fapt să nu îi stric poemele foarte tare 🙂

Dar mai multe… la faţa locului.

Până atunci, vă ofer o melodie, care mi se pare apropiată de sensibilitatea volumului.

23 de gânduri despre „Aşa cum a fost

  1. cred ca la primul volum aparut sub semnatura lui daniel au existat trei comentatori oficiali, printre care si subsemnatul, in Tribuna. sper din tot sufletul ca de data asta poezia lui daniel sa treaca de limita asta joasa de receptare. bafta!!!

  2. Şi ce mi se pare genial (sau nu)

    Dacă scriu postare despre „Scărpinatul în cur: cauze, metode şi efecte”, se adună optzeci de comentarii.
    Dacă încerc să promovez un poet talentat, de-abia numărăm 3 comentarii, şi alea (aproape) offtopic. 😀

  3. Lorein ca sa comentezi , trebuie sa fii in cunostinta de cauza,sa fi citit ceva scris de omul asta sau macar sa poti spune, hai ca vin si eu, dar asa…….. lectura placuta.

  4. Eu ma gandeam ieri sa-mi sparg pusculita si sa trag un zbor pana la Bucuresti.
    Oamenii vorbesc mai putin pe teme de genul asta pentru ca nu au in fiecare zi contact cu asa ceva. Ne lovim in fiecare zi de restul lucrurilor.
    Nu e mai bine sa taci si sa „asculti” ca intr-o zi sa poti sa spui ceva despre?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine