Te-ai amorezat de o materialistă. Ce faci?

Un amic mă pisează pe Messenger (să râdem) cu confesiunile unui amic al lui care iubeşte o materialistă. Io am de tradus şi mă enervează grav amândoi. Fraierul, pentru că e fraier. Ălălalt, pentru că se dă prieten, dar tratează cu superficialitate o problemă. Ca să scap de pisălogeală, iată soluţia.

Averea e o artă

Există virtuozi ai viorii, virtuozi ai penelului şi virtuozi ai banilor. Nu, nu poate tot puletele să fie miliardar – trebuie un talent special. Uite, frate-miu. Din orice loc de muncă de căcat ştia să facă din căcat băţ şi să găsească surse subterane de bani. Altul murea de foame în acelaşi post, el prospera bine-mersi.
Pe scurt, virtuozul banilor ŞTIE CUM. Dacă ai 30 de ani şi te târâi cu chiu cu vai de la un salar la altul, e clar: NU AI ACEST TALENT. UITĂ MATERIALISTELE! CAUTĂ O FEMEIE MODESTĂ CARE TE VA IUBI PENTRU CE EŞTI ŞI TE VA AŞTEPTA FĂRĂ PRETENŢII CU OALA DE CIORBĂ ACASĂ.

Wrong Path

Câştig la Loto, împrumuturi, cârpăceli financiare de moment – toate astea îţi oferă bani PE TERMEN SCURT. Bani pe care o materialistă îi topeşte cât ai zice „topeşte”. Şi eşti iar la 0. Deci, repetă cu mine, fraiere: materialista mea vrea caşcaval-pă-termen-lung. Cârpăceala financiară de moment nu te va ajuta decât să amâni inevitabilul: faptul că te va părăsi pentru un adevărat virtuoz al banilor.

Right Path 1

Dialogul onest. „Fată, îs maţe-fripte-coate-goale. Pot oferi asta, asta şi asta. Dacă persoana mea / farmecul meu / etc. compensează, eşti binevenită în modesta mea garsonieră”. Cu ce o uluieşti: „Dat fiind că io nu îţi pot satisface toate pretenţiile, îţi ofer opţiunea unei relaţii deschise”. Materialista ta va cădea în cur şi va zice: „Oh, iubi, ce gentil eşti!”

Right Path 2

Imaginează-ţi că eşti Piticigratis. „Eşti urâtă, bă, urâtă cu spume, nici dracu’ nu te-ar fute, m-am consultat cu toţi colegii de muncă şi toţi zic că nu te-ar fute, uite te pun şi pe blog să zică şi comentacii că nu te-ar fute.” Aia o să plece spumegând şi nu-ţi va mai răspunde la telefoane, dar tu ştii măcar că te-ai răzbunat pentru impotenţa ta financiară.

Right Path 3

Începe o afacere CONCRETĂ. Nu cu baliverne pe net, nimic ce e cu baliverne pe net nu dă randament PĂ TERMEN LUNG, cum vrea materialista ta. Ce bani erau de luat pe net, i-a luat pe toţi zoso, că a fost primul cu ideea. Vinde scânduri, confecţionează pule de cauciuc, ascute creioane pe bani, plm. La început va fi greu şi pizda materialistă te va părăsi. Dar treptat te vei îmbogăţi şi vei începe să produci bani reali, iar pizda materialistă se va întoarce spăşită, spunând că ea de fapt te iubise, dar era tânără şi a greşit.

Bun, luaţi această postare ca pe dovada mea de compasiune faţă de fraier, de muie faţă de amicul lipsit de empatie, şi LĂSAŢI-MĂ NAIBII SĂ TRADUC! CĂ ŞI EU SUNT O PIZDĂ MATERIALISTĂ!

104 gânduri despre „Te-ai amorezat de o materialistă. Ce faci?

  1. ai dreptate Lorena, ma intelegi, eu nu ma inteleg, nu mai inteleg nimic. nu stiu ce simt. ce simt?
    ti-am zis, moderam orice, ne vom modera si pe noi.

  2. Da la rigth pat 1 trebuie sa te gandesti si la aia care nare trei lucruri de oferit si nu poate spune asta asta si asta ci doar asta si asta. Astia ce pot sa faca? Casa numai vorbim de aia care nau numai decat una de oferit adica asta.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine