PR cu bâta

O firmă online care vinde produse pentru păr mă bruschează pe mail: „Nu ţi se pare că ţi se vedere pielea capului?”

Sincer, NU.

Alta cu produse de slăbit: „Te-ai cam îngrăşat în ultima vreme”

ŞTIU. ŞI??

Colac peste pupăză, una de produse erotice: „Lipseşte cumva pasiunea din viaţa ta?”

Deci, la loc comanda. Pauză de stabilit priorităţi

Nu înţeleg când a intrat advertisingul în perioada „Mătuşa bătrână şi acră care are mereu să-ţi reproşeze ceva”. Şi mai ales, nu înţeleg de ce ar trebui advertisingul să intre într-o asemenea perioadă.

În fond, ăştia nu-mi trimit mailuri să mă certe, că nu au motive să o facă. Nu-s nevasta lor grasă şi urâtă, neinteresată de obligaţiile conjugale. Ăştia teoretic vor să intru pe siteul lor şi să-mi comand ceva de acolo.

Iar eu mă întreb: cui foloseşte advertisingul care jigneşte clientul? Există genul de dronă care zice: Gata, nu mai da, că uite, comand acum? Există vreun rezultat?

Că dacă da, propun şi eu nişte copy-uri:

„Te-am văzut pe Facebook. Ai cele mai jenante selfie-uri. Soba bunică-tii şi Răpirea din serai arată odios. Dar există soluţii. Clubul nostru oferă fundal perfect, modern şi minimalist pentru orice selfie! Plus cafea ieftină, la numai 45 de lei expresso şi 60 cappuccino!”

„Hei, tu, urâto. Da, tu, cu tine vorbesc. Mă uit la tine şi mi se usucă ochii. Eşti o eroare genetică. Tu ai inventat sindromul Even Downer. Special pentru tine am creat noul serviciu holografic PERFECTFACE TM. Activezi imaginea dorită, iar noi ţi-o proiectăm pe muie. Activ 24 din 24. PERFECTFACE TM, ultima speranţă a unei orori ambulante ca tine”.

„Eşti proasta satului. Lumea întoarce ochii când te vede. Toată lumea râde de tine cu spume. DAR POŢI REPARA ASTA. Ia-ţi noua drujbă multifuncţională de la noi. Nimeni nu va mai avea curajul să facă mişto vreodată”.

8 gânduri despre „PR cu bâta

  1. La mine, telefon firma farmaceutică să-și promoveze pilulele. Pacientul meu gol pe pat, eu să stau să ascult textul ăleia. Zic- Trimieți-mi un mail cu toate caracteristicile, am să-l citesc atent. Răspuns aproape zbierat- Dar noi telefonic vrem să vă explicăm!

  2. Într-adevăr, sunt praf. Eu de exemplu mi-aş face două site-uri. De pe primul aş trimite mailuri de tipul: „Ai observat cât de mult te-ai îngrăşat în ultimul an?” şi, la scurtă distanţă, de pe al doilea: „Dacă eşti fată, atunci eşti, prin definiţie, frumoasă. Noi însă nuanţăm frumuseţea şi redefinim superlativul. Curioasă? Încearcă produsele X şi spune-ne dacă greşim”.

  3. Ce sa-i faci, e seceta, distribuitorii devin disperati si atunci cand nu mai functioneaza clasicul „make me feel special” se apeleaza la aratatul cu degetul, sentimentul de rusinea satului, orice, sa puna maimuta botul.
    Oricum, o drujba e buna la casa omului 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s