Iubirea unei pisici

Poate că o pisică nu te iubeşte atunci când te aşteaptă la uşă, mieunând a jale, şi îţi sare în braţe când vii. Scepticii spun că e doar un semn că îi era foame, iar tu nu erai pe nicăieri s-o serveşti, ca un sclav umil – proprietate personală.

Poate că o pisică nu te iubeşte atunci când ţi se freacă de picior. Scepticii spun că e doar modul ei de a-şi lăsa mirosul asupra ta, aşa cum se aplică pecetea peste vite, ca să sugereze terţilor al cui e boul de fapt.

Poate că o pisică nu te iubeşte atunci când vine la tine să-ţi lingă degetele, transmiţând o tandreţe inexplicabilă cu limbuţa aia aspră ca şmirghelul. Scepticii spun că e doar o acţiune de curăţare, iar pisica îţi sugerează prin asta că eşti jegos şi că ar fi cazul să dai jos rapănul de pe tine.

Poate că o pisică nu te iubeşte când se tolăneşte alintat pe spate şi se unduieşte pe podea cu burta în sus, jucăuş. Scepticii spun că e doar un semn de supunere, pentru că eşti mai mare şi mai tare.

Dar, în mod cert, când te trezeşti dimineaţa cu pisica dormind lipită de inimă, îmbrăţişându-ţi gâtul cu lăbuţele din faţă ca un copilaş şi cu botul lipit de obrazul tău, e un semn că… probabil îi era frig sau ceva.

15 gânduri despre „Iubirea unei pisici

  1. Scepticii nu au dreptate. Pisicile iubesc la fel ca orice alt animăluţ care se simte iubit şi răsfăţat. Am avut un motan care atunci când se apropia ora să ajung acasă, se posta în faţa uşii şi aştepta cu răbdare până apăream. Cum intram pe uşă îmi sărea în braţe şi mă pupa şi mă îmbrăţişa până se sătura. Nici nu puteam să mă schimb, că nu voia să coboare din braţe! Puţă vine şi se pune capul în palma mea când se culcă. Mă trezesc uneori peste noapte şi-l surprind cum stă în fund şi mă soarbe din priviri, cu ochii ăia rotund albaştri. Asta e dragoste, indiferent ce explicaţii ar găsi alţii!

  2. Al meu e ce-i drept o idee mai independent.Insa avem momentele noastre de tandrete dimineata cand inca mai doarme catelul.Si seara cand ne adunam acasa toti ,iar el se aseaza pe mine cat e de lung pentru ca asa vrea el si-mi toarce in surdina pana adorm.

  3. sau poate o pisica care doarme pe tine in acelasi loc iti zice sa faci un control medical…boala, chestii nasoale, toate emana energii negative pe care pisicile le cauta. nu zic ca psicile sunt ”evil”, dar inteligenta populara/ feng shui zice ca se hranesc cu astfel de energii. așa că … multă sănătate!

  4. Poate o pisică nu te iubește când știe exact că ai venit de cum intri pe scara blocului și anunță zgomotos chestia asta. Când își împinge boticul în tine, se freacă și se sucește în toate modurile posibile, torcând tare. Poate nu te iubește atunci când, tu bolnav fiind, stă lipită de tine toată ziua și nu te mai miorlăie de mâncare, mulțumindu-se cu ultimele crănțănele.

  5. ȘI pe mine a încercat să mă ucidă. Prima oară, m-am pus la somn, s-a pus direct pe gâtul meu.A doua oară, m-am trezit bot în bot cu mine, cu ghearele ascuțite spre aorta mea. Am murit?

  6. Nici nu conteaza daca o pisica te iubeste. Important e ca se poarta ca si cum te-ar iubi si asta e chiar mai mult decat a stii simplu ca te iubeste.

  7. pot spune ca nu este adevarat, am avut un motan extrem de loial, pur si simplu avea momente cand el ma mangaia, nu fura mancare, se tinea dupa mine ca un caine, nu am crezut ca o pisica poate oferi atata dragoste

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

