Discuţie cu un curier

-Alo, sunteţi acasă? Sunt în zonă.

-Cine… cine e la telefon?

-Curierul, am să vă livrez X de la firma Y.

-NU, nu sunt acasă. Nu trebuia să sunaţi ÎNAINTE, să întrebaţi omul care e programul lui pe ziua în curs şi să stabiliţi o oră la care să fie acasă?

-Păi, dacă sun la fiecare client înainte, cum apuc să-mi fac toate livrările pe ziua în curs?

„Ce, mă?”

-Bun. Retur. Nu mă interesează livrări de la oameni care încă n-au înţeles care e plătitorul în ecuaţie. Banii mei o să-i vedeţi când a) daţi mail / sms cu o zi înainte, că urmează să livraţi. b) sunaţi să întrebaţi ora la care mă găsiţi. Dacă Cargus poate, puteţi şi voi. Hai, o zi bună!

Şi am închis telefonul. Pariez că nu va completa „am fost ţăran şi nu mi-a primit marfa” când va trebui să motiveze faptul că vine cu pachetul înapoi.

9 gânduri despre „Discuţie cu un curier

  1. Buna – te citesc si in general iti dau dreptate dar , cu riscul ca te va deranja trebuie sa iti raspund la ceea ce ai scris mai sus…. in final nu va pierde curierul badaran care tot ce stie el face – ci va pierde firma care ti-a trimis coletul si poate tu – ca nu ai avut produsul / produsele de care aveai nevoie cand aveai nevoie. Pe de alta parte trebuie sa intelegi ca acelui curier ii este total indiferent ca ti-a livrat sau nu tie sau altuia un colet – el nu este platit daca face livrarile complete – ci este platit cu un salariu fix si atat – ca el nu finalizeaza o livrare este in final problema celui care ti-a trimis marfa si care va plati 2 transporturi facturate de cei de la curier deoarece el va sti in final doar ca tu client ai refuzat un colet – ca tu ii vei explica de ce crede-ma nu sunt motive suficiente pentru nici un magazin online sau firma care foloseste curierii deoarece te rog sa ma crezi , la noi in tara nu gasesti alti curieri – faptul ca tu ai avut noroc ca baiatul de pe zona ta de la cargus sa isi faca treaba si sa te sune conform cu ceea ce era scris pe colet asta este una – dar nu sunt toti nici de la cargus la fel si stiu din proprie experienta curieri de la cargus anagajati mult mai nesimtiti decat cel care a venit la tine . In fine , din pacate cu o floare nu se face primavara si toti cei care au nevoie de firme de curierat vor continua sa foloseasca firmele respective pentru ca nu au altceva mai bun. Crede-ma , din proprie experienta iti spun , in toate firmele de curierat sunt curieri de genul acestuia si nu e vina unei firme care ti-a trimis tie un colet ca nesimtitul era pe zona ta. Chiar daca te deranjeaza ce ti-am scris , imi pare rau dar acesta este adevarul . Sa ai o zi buna , Andreea

  2. Asta-i nimic. Eu am citit un caz în care (fan-)curierul n-a trecut deloc pe la persoană, care l-a așteptat toată ziua acasă. Iar când persoana a sunat la sediu, operatoarea a luat-o tare că de ce n-a fost acasă și omul lor s-a deplasat degeaba până la ea, pierzând timp. Și benzină, evident. Deh, locuia undeva mai izolată, la țară.

  3. Da, Cargus poate! Trimite SMS, te anunta, il astepti zile intregi apoi cand verifici la ei afli ca s-a livrat. Cum adica cui? Tie, evident! Ce intrebare e asta? 😀
    Si daca vorbim despre un produs achitat online distractia e abia la inceput. E-mag se spala pe maini pentru ca ei banii i-au primit. Cargus se spala pe maini pentru ca si livrarea a fost achitata de catre E-mag. Iar tu te invarti ca un mic asteroid pentru ca platind online, cu un card de companie, un produs achizitionat pe persoana juridica, nici macar OPC nu te poate ajuta! 😀 😀 😀

  4. 1. Uneori, pentru operativitate, prefer să acostez un curier pe stradă să-i dau plicul. Le scutesc și lor un drum și merge mai repede. Odată treceam pe stradă pe lângă sediul DHL și, având ceva de trimis, intru. Voiau (acum vreo 5 ani) 90 de lei pentru o livrare loco, din care jumătate o făcusem eu, aducându-le plicul la bot.
    2. Cine a zis “Ce, mă?” în dialogul tău, și de ce?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

