Despre nevoia de a insulta femei

A dat o comentatoare un panseu la care mi-am împrăştiat cafeaua pe monitor de râs. Cică: Bărbaţii ne fac feministe, pentru că au remarcat că dacă ne zic curve, nu ne mai simţim insultate.

AHAHAHA. SUPERB.

Adevărul e că dacă un străin te face curvă, ce spune de fapt, necunoscându-ţi deloc moravurile, că te găseşte valabilă sexual şi ar fi dispus să plătească pentru tine. Unde mai e jignirea în chestia asta? Iar feministă eşti atunci când ceri mai mulţi bani decât poate el să-şi permită. 😀

Bun, râdem, glumim, dar hai să vorbim serios despre nevoia asta a unor necunoscuţi de a azvârli o insultă la adresa unei persoane pe care n-o cunosc, despre care nu ştiu în realitate nimic şi căreia nici nu au să-i imputeze în mod concret nimic.

Am o categorie de cocalari – ăia care scriu fără cratimă, cu multe k ji y-uri, şi au numai poze cu penisul (da, o poză cu tine încordând musculatura la noi e tot o poză cu penisul, pentru că în fond, ce încerci să povesteşti tu, postând-o, e că baţi şi fuţi ca maşina de cusuţi) care mă urăşte cu spume. Şi e firesc. Ei cred visceral că ajunge să ceară şi li se dă, eu scriu că nimeni nu le datorează nimic şi că dreptul la refuz e sfânt şi inalienabil. Ei parazitează, eu scriu despre ambiţie şi evoluţie. Ei ies la bucătărie să-şi întrebe mamele cărunte şi pensionare ce avem de mâncare azi, eu mă gândesc ce să muncesc azi. Reprezentăm valori radical diferite şi e firesc să nu fim pe aceeaşi lungime de undă.

Noaptea trecută, în timp ce un astfel de cocalar mă înjura cu spume la gură, l-am întrebat: Tu ce crezi că obţii cu chestia asta? Mi-a răspuns: Parca vad kum t trece un val de rusine si umilinta de jos pn sus. Pe bune, tu chiar crezi că faptul că tu, un nimeni, verşi nişte zoaie spre mine, mă pătrunde de ruşine şi umilinţă? Da, hai rekunoaste. N-am ce să recunosc. Mă pătrunde doar de plăcerea de a strivi un gândac în plus. Pentru că te bat la înjurături şi insulte la orice oră. Eu sunt un Shakespeare al înjurăturilor. Aş putea scrie Epopeea argotică, dacă mi-aş pune mintea.

Dar hai să vedem împreună cât e de eficientă înjurătura, raportat la intenţiile noastre.

A) Vezi o persoană străină pe internet. Decizi că vrei să i-o tragi.
Manualul tău de pick-up artişti retardaţi, luat de pe un site african dubios, zice că trebuie s-o faci să se simtă inferioara ta. Şi tu, idiotul, începi: Fah, ejti o curva penala muista slobozita handicapata.

De ce nu funcţionează?

Pentru că un raport real de inferioritate se construieşte în timp. Şi doar insuflându-i repetat, PRIN FAPTE, celuilalt, că excelezi în multe planuri. Iar un om care excelează în mod real lasă faptele se vorbească pentru el. Nu se apucă niciodată să umilească pe cineva nevinovat din senin. Gestul de a umili din senin un nevinovat te trădează din start ca băieţaş de Ciorogârla sau capăt de Ferentari, şomer, întreţinut de părinţi pensionari şi refuzat de vecine care se culcă cu turcul din vecini că ăla are shaormerie şi nu e ratat din toate punctele de vedere. Intenţia ta de a umili omul te va băga în block, iar omul îşi va vedea de ale lui de parcă n-ai fi existat niciodată.

Şi în general: dacă vreţi să bifaţi o femeie, strategia ratată din prima e s-o enervaţi. Pentru că majoritatea femeilor pe care le cunosc eu sunt ranchiunoase, răzbunătoare, nu uită şi nu iartă decât social. Cât să vă daţi bună ziua. Mereu, la o discuţie mai profundă, o să sară scheletul din dulap: „Mai ţii minte când m-ai făcut curvă?”

B) Vezi o persoană străină pe internet. Nu-ţi plac deloc, dar deloc ideile ei şi vrei s-o schimbi.
Pentru că ţi se pare că ideile greşite ale acelui om nu pot fi tratate, Doamne feri, cu X din colţ. Nu. Ele sunt motivul pentru care nu putem avea lucruri frumoase. Şi tu, idiotul, începi: Fah, ejti o curva penala muista slobozita handicapata.

De ce nu funcţionează?

Pentru că, în general, oamenii sunt receptivi la sfaturi de la un nivel de cunoaştere şi de încredere în sus. Sau dacă vor sfaturi, ţi le cer ei. Niciodată nu vor trata părerea unui necunoscut, sau mă rog, insultele unui necunoscut, cu seriozitate. Intenţia ta de a schimba omul te va băga în block, iar omul îşi va vedea de ale lui de parcă n-ai fi existat niciodată.

C) Citeşti de ceva vreme un om şi îi tot dai likeuri. În mintea ta, fiecare like îi creează ăluia o datorie imaginară faţă de tine.
Şi la un moment dat, nu mai suporţi că eşti singurul care investeşte în „relaţie” şi că partea opusă nu dă doi bani pe investiţia ta. Şi tu, idiotul, începi: Fah, ejti o curva penala muista slobozita handicapata.

De ce nu funcţionează?

Pentru că, believe it or not, unii oameni chiar dau like dacă le place ceva şi se aşteaptă ca tu să faci acelaşi lucru. Iar când reies ramificaţiile unei cerşeli de răsplată, se simt scârbiţi. Intenţia ta de a scoate ochii omului te va băga în block, iar omul îşi va vedea de ale lui de parcă n-ai fi existat niciodată.

D) N-ai deloc, dar deloc simţul umorului, dar cauţi să-l mimezi. Şi ţi se pare că un şir de insulte fără bază în nimic aduce a glume.

Întotdeauna m-am întrebat, trecând prin găşti de cocalari care se înjurau unii pe alţii ca să-i facă pe terţi să râdă de unde a apărut ideea că înjurătura nebazată pe nimic e comică. „Da, Lorena, dar şi tu înjuri în articolele tale comice”. OK, dar eu înjur cu rost. Studiez îndelung şi precis defectele unui om sau ale unei instituţii, şi înjurăturile mele sunt spot on. Şi-s comice pentru că se leagă de lucruri şi situaţii reale, pe care oamenii le recunosc şi râd şi ei. Abia atunci argoul e comic. Dar idiotul nu înţelege asta. Idiotul începe direct: Fah, ejti o curva penala muista slobozita handicapata.

De ce nu funcţionează?

Las răspunsul la această întrebare pe seama logicii cititorului.

13 gânduri despre „Despre nevoia de a insulta femei

  1. Mie-mi spun unii despre cutare femei că sunt curve penale muiste slobozite handicapate, iar eu le transmit ceea ce gândesc ei și n-au curaj să le spună. Asta înseamnă că vreau să bifez vreuna dintre ele?

  2. Eu ced că unii când citesc un text mintea lor îl percepe cam așa:”bla bla bla pulă, bla bla bla muie, bla bla bla coie” și concluzia lor e „ha ha asta scrie cu pulă, e de-a mea”. Și de aici începe toată distracția.

  3. :))
    Trebuie sa vorbim cu o tipografie – facem cheta. Textul asta ar trebui pus pe afise si lipit in zone frecventate de cocalari.
    Problema este ca primitivii astia inca mai traiesc in mentalitate tribala, unde toti se „ajuta” si se caca in capul celuilalt.
    Ei nu inteleg ca nimeni nu le datoreaza nimic si fiecare e raspunzator pentru propria persoana.
    In mintea lui de retardat, tu esti parte din acelasi trib (teritoriu), este normal sa ii raspunzi avansurilor iar daca nu, el iti face „public humiliation”.
    Sau varianta sexuala a pusului la colt pe coji de nuca pe care a invatat-o de la parinti, in cazul somerilor intretinuti.

  4. Pina acum ne-ai spus de n-spe ori ce sa nu facem daca vrem sa te futem. Ok, am retinut, dar cred ca acum ar fi cazul sa ne spui si ce ar trebui sa facem ca sa te futem.

    • Nimic. Asta e chestia pe care vinil… pickup artiştii nu o spun sau nu o ştiu.

      Dacă întrebi „ce trebuie să faci şi să spui” pentru a fute o femeie, înseamnă că nu ţi-o permiţi. Sau că nu ai condiţia socială pentru ea, ceea ce altceva, dar are cam aceleaşi efecte. Şi apoi, de ce le sunt necesare tinerilor care abia îşi iau buletinul gagici 90-60-90? să ai o femeie nu e un drept constituţional, e o opţiune care atrage obligaţii. Dacă nu îţi permiţi, mergi cu metroul sau cu RATB şi stai noaptea pe Redtube.

      Iar ăla care nu-și permite deloc să intre în joc, înjură. Muult! Îl face cu ou și cu oțet pe vecinul care e combinat! “Ăla a furat! Știu eu, sigur a furat! Că e în firma aia și fură! Sigur! N-avea cum altfel să stea aia cu el! Hoțul!”

      (Cine îl pune pe viteazul Google să caute frazele pe care le-am scris eu mai sus, o să afle nişte chestii, dar nu despre femei. Despre altceva 🙂 )

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

