Comunicare

A: Vaca are cinci picioare.

B: Ce te face să afirmi asta?

A: Ce, bă, te iei de părerea mea?

B: Nu, pur şi simplu voiam să văd pe ce te bazezi.

A: Eşti ostil şi nesimţit! Un dictator!

B: OK, dar ce te face să afirmi că vaca are cinci picioare?

A: Îndrăzneşti să mă contrazici? Fără să mă cunoşti? Ai tu idee cine sunt eu?

B: Nu mă interesează cine eşti tu, am întrebat de ce crezi că vaca are cinci picioare.

A: Are dreptate lumea când zice că eşti o curvă arogantă. Huooo!

6 gânduri despre „Comunicare

  1. Cea mai rapidă cale sa ajungi curvă în ziua de azi, contrar tradiției, este sa întrebi pe cineva: de ce? Pentru că cineva este descendent direct a lui Dumnezeu și nu suportă să i se ia numele în deșert. Vaca chiar are cinci picioare, dar i se văd cel mai bine când își deschide aripile.

  2. Culmea e că o cunosc pe tipa asta. Am fost colegă cu ea. Și chiar credeam că e un om rațional cu care se poate discuta. Speechless.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

