Dragi sibieni

Poate că ştiţi, poate că nu, voi fi la voi în oraş de Revelion, prezentând concertul de Anul Nou al Orchestrei de Tineret Sibiu. Pe 31 decembrie şi pe 1 ianuarie.

Pe data de 29 decembrie, luni, am liber de la repetiţii. Şi presupun că aceia dintre voi care n-au plecat la schi în Austria şi la bronzat în Maldive se vor plictisi atroce pe acasă.

Drept care, vă invit cu mic, cu mare, la ora 5, la Atrium Cafe, să vă citim câteva pasaje din Dona Juana, să facem câteva glume, să râdem şi să ne simţim bine.
Invitaţii mei la acest eveniment sunt superba poetă Rita Chirian şi colegul meu de 2 facultăţi, actorul Bogdan Sărătean.


Da, e şi talentată. Dar priviţi-o cât e de frumoasă.

Avem şi alte surprize, dar vi le zic eu mai încolo.
Veniţi?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

