„Părerea mea despre tine”

O nouă rafală de banuri se va abate asupra lătrăilor din partea fetei care nu datorează nimic nimănui.

Există o specie absolut abominabilă de cretin cu spume, care are impresia că duci atâta lipsă de validare în viaţă, încât stai să atârni după părerea necunoscuţilor pe internet. Şi începe să te frece lung şi nesărat la melodie cu judecăţi de valoare. De obicei complet retardate. Pentru că un om care nu e retardat nu-şi permite să facă afirmaţii personale despre un om de care nu ştie nimic personal.

Şi lătrăul, chinuit de propria irelevanţă, începe un lung şir de acuze imbecile şi atacuri la persoană, în timp ce tu realizezi că genul ăsta de prost nici măcar nu se ceartă cu tine, ci cu gagicile care nu l-au iubit şi cu profesoarele care l-au umilit la tablă.

Nu mă interesează să tolerez atacuri la persoană. Nu mă interesează proiecţiile mintale ale cretinilor. Nu mă interesează să fiu trasă la răspundere pe un ton ţâfnos şi isteric de mascul nefutut.

Păreri puteţi avea despre un text sau altul. De-aia există secţiune de comentarii.
Dar pe viitor orice pisălogeală nesimţită care începe cu „părerea mea despre tine” îşi ia ban instantaneu. Ca să înveţe proştii că un om curios de părerea lor le-o cere, şi dacă n-a cerut-o, e semn că nu-l interesează.

41 de gânduri despre „„Părerea mea despre tine”

  1. Există o specie absolut abominabilă de cretin cu spume, care are impresia că duci atâta lipsă de validare în viaţă, încât stai să atârni după părerea necunoscuţilor pe internet. Şi începe să te frece lung şi nesărat la melodie cu judecăţi de valoare…
    pe mine unul ma intereseaza doar cum sa perpetuez specia cu tine ,sa vedem ce geniu iese, sper ca nu un cretin cu spume

        • Nu mă interesează să plec de la nici o neînţelegere. Nu mă interesează conflicte cu necunoscuţi pe net. Mai ales cu genul care latră fără rost. Şi mai cu seamă, n-am dat nicăieri anunţ matrimonial, să sugerez că m-ar interesa să sfârşesc frumos. Ăsta e un blog de satiră. Citeşti texte, comentezi tema propusă şi cam atât. Sentimente.ro e mai încolo.

    • clar, talentul meu e de-a dreptul hrănit de dobitoci care vin să mă înjure pe net şi clar, când le spun dobitocilor să nu mă înjure, e o crimă pentru talentul meu.

      şi cel mai clar, ar trebui să întâmpin un dobitoc care vine să înjure cu o dulceaţă de fată mare.

      WELL. NOT TODAY, NOT EVER.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

