Discuţie între fete

Lorena Lupu
apropo, confession

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22:56
ia

Lorena Lupu
22:57
ştii că ajung mai repede la orgasm dacă unu mă masturbează manual decât dacă mi-o trage?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22:57
pe buneee?
probabil e chestia ca nu te domina
fizic
eu nu suport sexul oral
ma calca pe nervi

Lorena Lupu
22:58
şi e mult mai atent
care dintre ele?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22:58
da, pt ca nu prea stie ce face
si barbatii sunt mai draguti cand nu stiu ce fac si s atenti
el mie
sunt rari aia care stiu ce sa faca

Lorena Lupu
22:58
depinde mult de bărbat

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22:59
da
cu masturbatul am avut cateva surprize placute

Lorena Lupu
22:59
dar eu dacă vedeam unu bou, ştii ce făceam?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22:59
ce?

Lorena Lupu
22:59
îi desenam o pizdă, pe agendă. uite, cois, aici e clitorisul

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22:59
:))))
=)))))))))
moooor

Lorena Lupu
22:59
şi aici tre să faci cerculeţe cu limba

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23:00
hahaha
nu m am gandit la asta

Lorena Lupu
23:00
şi alfabetul chirilic

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23:00
si am avut numai ingineri, matematicieni si programatori
:)))))))))))))))

Lorena Lupu
23:00
nu mă penetra cu limba că nu e pulă şi nu mă impresionează

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23:00
hahahahaha
deci ma sufoc de ras de cata dreptate aaai

Lorena Lupu
23:00
linge acolo, în cerculeţe concentrice

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23:00
da daaa
DA
tre sa tin minte asta

17 gânduri despre „Discuţie între fete

  1. Stai sa vezi cum e cand se rostogoleste „pe-acolo” un pinwheel. 😉 Clipurile cand ele le trec sclavilor pinwheelul peste gland (mai ales la cei necircumcisi) s-au scos: tipa ingroziti, disperati, implora indurare. 😀 Au ramas doar clipurile cu gay (ei intre ei). O scula de-asta e buna de tinut seara-n poseta.

  2. Complexa situatie! Cand eram pustan si sexu era pentru mine un mister consideram ca adultii stiu tot, ca pentru ei nu mai exista niciun secret. Cand incepui sa ma transform si io in adult dadui de o jungla de nu mai vedeai nimic prin ea: sfaturi, retete, scheme, pozitii, preferinte, orgolii, dimensiuni etc. Mi-am zis: bai frate, inteleg ca matematica e grea, ca fizica e cu formule, ca la chimie e cu tablou, ca la gramatica e cu verbele copulative, da’ daca si sexu functioneaza cu chestii din asta atunci care mai e spilu? „Bai, esti prost la sex.” „Pai scuze, ma pun cu burta pe carte, sa stodiez.” Asta ar fi trebui sa vina natural, ca respiratia. Daca tre sa dai doctorate si-aici nu mai vaz niciun chichirez.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

