Poezie retardată

Pentru că mi-am propus şi eu să mă iubeşte criticii. Lăsaţi linkul la recenzia elogioasă şi contul bancar în comentarii vă rog

Milică

(fantezie matinală urbană)

Mi-e vulcan de tine, Milică
Clocotesc ca o plătică
Şi brusc

Erup ca o vezică
Plină de lăvică.

Nu mai pot fără tine, Milică
Viaţa mea e o căpşunică

Înfiptă

În vârf de tortică
Decorată cu-o mărgică.

Ce ne facem, măi, Milică,
Hai să nu ne fie frică

Haide, zău,
Aş pleca acum, dar ştii că
Milică, vreau să-ţi fiu gagică

Primăvara sufletului meu

(fantezie şi mai matinală)

Tu sforăi cu spatele la mine
Eu mă întreb
Fierbând de solitudine
Ca un ibric uitat pe foc
Unde e fervoarea roşie şi transcendentală
Care ne însoţea ca un căţel credincios
În timp ce mergeam împreună
De mână
Mereu de mână.
(Niciodată de picior)

Şi eu m-aş
Învolbura ca o văpaie
Prin odaie
Apoi mă uit la tine
Cum sforăi cu spatele.
Şi întreb:
„Merită ăsta să mă învolburez io pentru el?
Cum zace aşa
Ca o circumvoluţiune
Răpusă de efort?”

Dar iubirea mea
Triumfătoare ca statuia lui Mihai Viteazul,
Vine mereu
Călare.

Pe situaţie.

14 gânduri despre „Poezie retardată

  1. Cum poți să-ți bați joc în halul ăsta de un centru universitar al țării și oraș în care, din câte vag rețin, ai copilărit (Cluj-Napoca) ?

    Unfriend tuturor celor care prin activitatea lor (like-uri, comentarii pozitive etc) girează insanitățile de pe această pagină.

  2. Numai poetesa Lorena Lupu are putința de a duce poezia retarda pe noi culmi. Te face sa te îndrăgostești de personajul Milica, reușind sa i traseze din câteva versuri un amplu portet (aici presupunând ca Milica e personaj principal si in a doua fantezie). Prin „sforăi cu spatele” reiese forța personajului masculi, numai un bărbat puternic poate sforăi. Sau putem trage concluzia ca are probleme cu sinusurile. Va urma…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

