Iubeşte-mă…

(din Slam Cinderella, în seara asta, la 19.00, la Shakespeare Pub, cu Crowd Control.)

Iubeşte-mă până la unşpe jumate
Că poate-i trafic în cetate
Eu am o oră de respectat.
Iubeşte-mă condiţionat.

Iubeşte-mă doar în spaţii închise,
Doar în budoare, cotloane şi vise
Iubeşte-mă scurt şi concentrat
Iubeşte-mă condiţionat.

Iubeşte-mă doar cu abonament
Fără afişaj prea evident.
Iubeşte-mă sec şi denaturat
Iubeşte-mă condiţionat.

Iubeşte-mă numai pe după cireş
Mătură rapid iubirea sub preş
Iubeşte-mă fără amprente pe pat
Iubeşte-mă condiţionat.

(Mai multe, la faţa locului, adică, aici.

4 gânduri despre „Iubeşte-mă…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

