Şmenării nesimţite care nu mă interesează pentru Gaudeamus 2014

A) Auzi Loreno, dacă vin să mă bag în seamă la lansarea ta, vii şi tu să te bagi în seamă la a mea?

Nu.
Reciprocitatea interesului nu se subînţelege.
Cine vrea să mă invite ca orator procedează frumos ca domnul Alex Ştefănescu: dat cartea, menţionat pe afiş şi în comunicate de presă. Celui mai mare critic român în viaţă nu i-a căzut fala să facă asta.
Ţie de ce ţi-ar cădea?
Drept care, nu funcţionăm pe troc de prezenţe – figuraţie străjeri. Eu mă angajez să mă cert foarte colorat cu invitatul meu Andrei Manţog. Pe care îl trec pe afiş şi în comunicat de presă. Te uiţi dacă vrei. E problema ta. Nu te uiţi dacă nu vrei. E tot problema ta. Noi n-o să ne certăm mai puţin colorat.


Am zis că-l trec, da?

B) Auzi Loreno, dacă-ţi dau cartea mea, îmi dai şi tu cartea ta?

(Also known as: şmenărie de autor din provincie.)

NO FUCKING WAY. Am un număr limitat de exemplare de autor. Pe care le dau cui vrea sufleţelul meu mic şi negru. În nici un caz nu fac troc pe nişte cărţi pe care n-am manifestat nici o secundă interesul să le citesc.

C) N-ai şi tu 50 de lei până luna viitoare?

Chiar dacă am, prefer să-i fac sul şi să mi-i bag până în ficat decât să mai împrumut vreodată bani unui scriitor.

(Listă în curs de completare.)

Şi gluma zilei, s-o dau şi pe blog, că e muuult prea bună.

–-

Chihaia Chis Mihaela
Lorena iubesc postarile tsle!!!!
Oricat de indispusa sunt reusesc sa ma destinda.
Iar astazi chiar aveam nevoie:)
Continua ca imi esti drsg!
Draga. Scuze
Lorena Lupu
mă bucur
mulţumesc
Chihaia Chis Mihaela
Eu multumesc.
Poate imi faci una cu dedicatie la starea mea de azi inspiratia si bunul simt ma tin in loc
Lorena Lupu
îmi cer scuze, dar nu sunt ţigan lăutar să fac dedicaţii.

–-

Manţog însă e suficient de brunet încât să încercaţi cu el la târg.

3 gânduri despre „Şmenării nesimţite care nu mă interesează pentru Gaudeamus 2014

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

