Boul sinistru: studiu de caz

Băieţi, mulţi aţi dat like la textul de acum două zile – ăsta, dar puţini aţi şi înţeles ceva. Eu, însă, voi continua eforturile de educare a populaţiei masculine, pentru a evita transformarea planetei într-o lume în care industria vibratoarelor devine principala industrie a lumii, femeile nu se combină decât între ele, iar undeva, în subsoluri şi garaje, lurkereşte armata labei triste, cu bătături grave în palme.

Studiu de caz: boul de ieri.

Dan Coman
Nu exista loc de add friend (s-au ocupat toate, pasamite), asa incat indraznesc sa scriu doar ca mi-a placut mult tot ce-a urmat dupa „dragi onanisti”! Fireste ca ma opresc aici, pentru a nu beneficia de ceva similar. Dar fain, foarte fain.
Wednesday
Dan Coman
05/11/2014 21:50
Dan Coman
Ma mananca buricul degetelor sa intreb: nu, nimic, nicio tresarire?
Lorena Lupu
05/11/2014 21:52
Lorena Lupu
în legătură cu ce? nu înţeleg ce doriţi.
Dan Coman
05/11/2014 21:54
Dan Coman
De ce ai impresia ca doresc ceva, Lorena? Iti scrisesem doua randuri ieri si mi se parea interesant sa raspunzi. Dar nu-mi impartasesti parerea, asa ca o sa supravietuiesc.
Lorena Lupu
05/11/2014 21:55
Lorena Lupu
am înţeles, v-a plăcut un text de pe blogul meu. şi ce trebuia să fac? temenele?
poate îmi tăiaţi şi o factură pe mesaj apreciativ, ca să ştim o treabă?
Dan Coman
05/11/2014 21:58
Dan Coman
Exista o plaja mare de reactii intre temenele (raspuns de prost gust, de altfel) si lipsa vreuneia. Eu nu am sugerat nimic. Mi se parea politicos sa nu fii prostcrescuta, cand nici macar nu stii cui te adresezi si pe cine – mai ales asta! – ironizezi! Stiu ca tie ti se pare ca ma pui la punct. Dar e mult pana acolo.
Dan Coman
05/11/2014 21:59
Dan Coman
Daca e nevoie de bon de casa pt marlanie, cauta alt furnizor!
Lorena Lupu
05/11/2014 21:59
Lorena Lupu
stimate domn, când tutuiţi un om care vi se adresează cu dvs., nu sunteţi în poziţia de a da lecţii de bună creştere
apoi
Dan Coman
05/11/2014 22:05
Dan Coman
Sunt in pozitia de a da lectii de buna crestere oricui, daca are nesimtirea sa le ceara, inainte de a verifica daca merit incercari ieftine de ironie. Ma adresez asa pentru ca politetea nu consta in familiarul adresarii. Nu in primul rand. Da, poate era normal ce-mi sugerai, dar asta nu ma descalifica din postura de observator de proasta crestere. Nu am dat lectii, am constatat, atat. Pentru lectii, ai depasit demult varsta.
Lorena Lupu
05/11/2014 22:10
Lorena Lupu
stimate imbecil, vedeţi un text care precizează limpede că omul nu vrrea mesaje private. şi ce faceţi dvs.? îi trimiteţi exact ceea ce a cerut să nu i se trimită
mai trebuie să vă desenez de ce sunteţi un bou sinistru?
şi pentru că nu doresc să conversez cu un bou care are impresia că merită sluj pentru că a remarcat de un text bun că e bun, uite, dau eu block.

Ce vedem noi aici? Pulifriciul care nu ştie să citeşte.

Ne ducem iar la textul de acum două zile. Ăla spune clar: nu vreau mesaje private de la toţi idioţii. Hopa idiotul să facă EXACT ce scrie clar că NU.

Nu vreau mesaje private pentru texte publice. Textele mele au în medie o mie de unici pe zi. Dacă toţi ăştia o mie de oameni pe care nu-i cunosc ar considera oportun să-mi dea mesaje private după fiecare text, m-aş transforma în poşta română.

Remarcăm după aceea cum pulifriciul aruncă o laudă şi cerşeşte INSTANT recompensa? „Cum, nici o tresărire?” Eventual un orgasm mic, ceva? Eventual să ne şi ducem să ne futem, de tare ce m-a dat pe spate cu un mesaj apreciativ?

De cum îi arăţi pulifriciului că nu leşini aşa uşor, o întoarce cu 180 de grade. Brusc, eşti nemesisul. Şi te acoperă de toate înjurăturile pământului.

Dragi bărbaţi,

Ăsta e modelul de comportament pe care să NU-l aplicaţi. Nu e nimeni dator să leşine de la un compliment banal, iar faptul că dai drumul la robinetul de nefutere de cum nu primeşti reacţia pe care o doreai e un semn să nu degeaba îţi atârnă pe perete diplomele alea de Campion în Fagotăreală, respectiv Masterwank 2014.

14 gânduri despre „Boul sinistru: studiu de caz

  1. Desi imi place maxim cum l-ai pus pe punct pe respectivul domn, da-mi voie sa observ un detaliu care poate ar trebui revizuit. Si anume:
    „About Lorena Lupu
    Fut tot ce mişcă. Dacă nu mişcă, îi dau un ghiont.”

    Eu pot sa inteleg mult peste aceste cuvinte. Gigeii nu. Si oricat de frumos explici tu detaliat si argumantat despre cum actiunile lor nu reprezinta decat „lozul perdant” intr-o abordare decenta (nu zic reusita), ei se lovesc constant de aceasta descriere si brusc tot rationamentul de dinainte (cum care? ala cu: „nu vreau mesaje private”) devine fals.

  2. Inflamare reciproc inutila. Omul si-a exprimat o parere:i-a placut textul. D-vs , stimata L.L. nu i-ati raspuns acestui compliment nici macar cu un amarat de OK sau mersi sau vaffanculo, hazmocar sau d-astea. Omul s-a simtit neglijat cu senzatia ca vorbeste in gol la „cerul negru al anusului meu” la „spatele” necunoscut indaratul caruia va mai treziti dimineata. Si a reactionat ca un mascul neglijat ce este. Va sugerez cu toata stima posibila sa aveti o minima reactie la postari, sa simta si onanistii ca vorbesc cu cineva ca si ei este oameni, chiar daca va simtiti uneori napadita de „prieteni” nedoriti si necautati. Eventual la comun:postarile 1-100 OK. cele de la 100-500 mersi. peste 1000 fuck you.

    • putea da un comentariu public, de vreme ce textul e public. cum aţi dat şi dvs.

      dar omul a ales să dea un comentariu privat pentru că voia să se şi libidinoşească un pic. ca dovadă de halul în care s-a crizat când i-am ignorat mesajul.

      acum să recunoaştem că a citi un text unde omul zice că nu vrea mesaje private şi a trimite instant un mesaj privat e o dovadă de cretinism crunt.

  3. Barbatii sufera de un sindrom. El apare inca de la gradinita sub forma ” pot sa ud si canapeaua , mama nu se supara” apoi evolueaza la tinerete prin ” da draga am inteles ca sunt multi idioti care te deranjeaza iar eu ma comport exact ca ei cu speranta ca EU fiind un idiot special te va face sa ma gasesti atractiv in idiotenia mea” si atinge apogeul cu „pai da, da’ io-s barbac-tu”. Pt ca denumirile sunt lungi se poate folosi si .

  4. de curiozitate, tipul ăsta e cumva pe la 42-43 de ani, puţin dolofan şi cam chel?
    ştiam un Dan Coman acu’ ceva ani şi sper că n-a ajuns sinistru. că puţin bou era :))

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

