Ţăţismul ca trend pe 2014

În ultima vreme, toate reţelele sociale pe care le deschid – da, chiar şi sobrul LinkedIN – sunt pline de amanţi, amante, înşelat, relaţii abuzive, articole despre cum crede autoarea că toată lumea verifică telefonul persoanei iubite şi cine nu o face minte – stimată autoare, jur că nu am verificat niciodată telefonul nimănui şi mi se pare o grosolănie oribilă să te bagi în obiectele cuiva, şi, nu, faptul că te fuţi cu el / ea nu e circumstanţă atenuantă.

Am un singur lucru de zis:

M-AM SĂTURAAAAAAT!!

Un text despre diverşi bărbaţi abuzivi din vieţile doamnelor, care se întreceau la subsol în comentarii care a fost mai abuzată.

DA’ CINE V-A PUS, BĂI, SĂ STAŢI? UN GOGU TE POATE ABUZA CU O SINGURĂ CONDIŢIE. SĂ FII PRIN PREAJMĂ. DACĂ TE FACI NEVĂZUT LA PRIMA TENTATIVĂ DE ABUZ, NU MAI ARE PE CINE SĂ ABUZEZE.

Un text despre cum iubim bărbaţii însuraţi, deşi n-ar trebui, dar punem botul la vrăjeală.

FRATE, NU MI SE PARE CĂ, DE LA 25 DE ANI ÎN SUS, AI VREO SCUZĂ SĂ PUI BOTUL LA VRĂJEALĂ. IAR DACĂ NU ABORDEZI ÎNTÂLNIRILE CA PE NIŞTE INVESTIŢII CU TERMEN LUNG („acum, că ne-am tras-o, trebuie să mergi la tata şi să mă ceri de nevastă!”) ci ca pe simple întâlniri, eviţi panarama dramelor Parisului.

Pentru că dacă e ceva extrem de vulgar, de hidos şi de greţos în scriitura feminină, e această perpetuă chiloţăreală dezgustătoare, această mutare oribilă a şorţului de bucătărie şi a bârfelor de cantină pe online.

Într-unul dintre aceste texte dezgustătoare am întâlnit sintagma mea preferată: „a ţine încurcată”. Era vorba despre un băiat care, deşi voia să îmbătrânească în concubinaj cu World of Warcraft, ţinea „încurcate” mai multe doamne.

Cum vine, mă, chestia asta cu „încurcarea”? Adică, cu ce te încurcă faptul că îl placi pe Gogu?
Mi-a explicat o amică binevoitoare: „Păi Gogu şi-a lăsat plasa la rând, şi apoi dă ţeapă şi rămâne femeia pe stoc”.

Vai de voi.

Dacă aţi înceta să vă gândiţi la voi însevă ca la nişte mărfuri care trebuie vândute şi aţi începe să vă consideraţi nişte persoane, nişte fiinţe cu valoare de sine stătătoare, probabil că lucrurile pe care le scrieţi n-ar fi atât de îmbibate de detergent de bucătărie, sos de roşii, ciorbă de burtă şi iz de tutun ieftin.

Te înşeală Gogu, fă? Bine face, pentru că eşti o vacă proastă şi inutilă.

Te bate? Să te bată, fă, să mori. Pentru că eşti o vacă proastă, inutilă şi stai.

Măcar dacă te bate şi crăpi ca vaca, n-o să aflu cum te stresa şi cum stăteai ca o viţică neajutorată, în timp ce Dumnezeu se întreba, nedumerit, de ce ţi-o fi dat creier, gură şi mâini.

15 gânduri despre „Ţăţismul ca trend pe 2014

  1. Din pacate, doamnele care se afla in situatiile prezentate mai sus , nu citesc astfel de articole si , ce e mai rau , nici nu cred ca le intereseaza. Martire, domne’ ! 🙂

  2. La unele femei, pe langa ca au capu’ mic si creierul se plimba liber pe-acolo. Mic cum e, e uns cu ceva oloi, astfel incat tot ce intra aluneca pe suprafata ‘ceea lucioasa si neteda. Evident, valabil pentru ambele parti, in procent chiar mai mare in partea astalalta, dar de obicei ele sunt cele care iau bataie. Eu cred ca acelea care iau bataie si mai si stau, si-au gasit omul potrivit. Nu-i nici o diferenta intre cei doi. Ei joaca fiecare pe acelasi front si tot pe locul 2 ies amandoi. Multumesc de articol, mi-a facut ziua buna 🙂 .

  3. Ati luat vreodat in consideratie prostia, ignoranta, lipsa de cultura a poporului din care cu multa cinste facem parte ? Asta este una din consecinte….. Si inca ceva…eterna noastra poezie populara Miorita…. se pare ca din totdeauna fatalismul ne-a caracterizat si a fost un mod de viata….

  4. Buna. Eu cunosc personal un caz in care ea, fata saraca si de la tara, a fost luata de el, mare mahar care castiga bani din constructii cand se putea arunca la nu-stiu-cate mii de euro pe lucrare manopera. Acum au un copil si el se poarta cu ea ca in 12 ani de sclavie, ii vorbeste super naspa, tot tacamul. Avand in vedere ca ea nu are educatie, ca are un job de casier la Cora la vreo 800 ron/luna. Nu are suport de la nimeni, asa ca sta in continuare cu el. Alternativa ar fi sa moara de foame probabil, deoarece el nu are salariu oficial, asa ca nu va avea parte de pensie alimentara. O chirie decenta in bucuresti e minim 200 de euro, adica mai mult decat salariul ei….so

  5. Amu oi fi eu mai incet, dar tot cred ca intuiesc mistoul general.
    Numa ca daca vrei sa vorbesti serios despre subiectele astea, si daca chiar vrei sa intelegi mecanismele pentru care respectivele aleg sa fie „vaca” si „proasta” vei constata ca nu poti fi atat de ultimativa si determinata. Ca multe sunt victime, nu doar ale propriei prostii, dar a mediului, a educatiei, a culturii si intr-un final al geneticii; si ca oamenii prefera sa sufere decat sa fie singuri.
    Da sa nu-ti pauperizez rabufnirea.

  6. lorena, mii de felicitari pentru „dona juana”. am terminat de citit romanul si mi-a parut rau cand am ajuns la final…doream sa mai fie. scrisul tau da dependenta, asa ca, hraneste-ne in continuare, la fel de viguros.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

