Jurnal de nescriitor: Ziua a 2-a. O parodie

Poem de amor ghebos

Când soarele răsare, eu tresar meteoric,
Şi-o pată văd de-a pururi. Se lăfăie pe mine.
Şi mă întreb: Ce-i asta?? Cu-n interes retoric.
Răspunsul e doar unul: E pata mea pe tine.

Mă arde şi mă-ngheaţă de fac hipotermie
Şi cum clănţăn din dinţii-mi, mă arde înc-o dată
Şi jur că aş trata-o, dar nu am alifie
Şi dacă aş avea-o, aş ţine-o neaplicată.

Căci eu turbez de tine, văd harpii şi meduze
Şi fac spume la gură, şi-nvoc pe Anticristul
Ar trebui o seară să vii să-mi faci ventuze
Sau să-mi scoţi DVD-ul ăl vechi cu Exorcistul.

Ţi-am fost mamă şi tată, bunic şi semizeu,
Şi trei cumnaţi, şi-un popă, şi un mitropolit
Te spovedeam asiduu sub patrafiru-mi greu
Dar a sunat iar ceasul şi-ndată m-am trezit.

Dar când te văd sprinţară, cum umbli-aşa haihui,
Şi-mparţi surâsuri calpe cu orişice bărbat,
Sar şi smulg linguroiul ce-atârnă blând în cui
Şi mi-l înfig în pieptu-mi cel vajnic şi-ncordat!

11 gânduri despre „Jurnal de nescriitor: Ziua a 2-a. O parodie

  1. Eu citesc ceea ce scrii de mult timp , si-ti multumesc pentru privilegiu. Imi rezerv dreptul de a nu comenta decat daca am ceva absolut „original” de spus. Dar…ai scris zilele trecute despre mamica isterica si mi-a placut cum ai facut-o. Azi citesc acest articol de ziar si gandesc vreo 5000 de cuvinte dar pe care nu le stiu rosti si scrie intr-un mod ordonat…asa cum o faci tu cu talentul tau. Si imi doresc din ce in ce mai mult ceva de genul „idiotii si imbecili (a se vedea IQ-ul necesar pt aceste definitii) nu au dreptul sa procreeze”.
    http://www.evz.ro/socant-bebelus-inchis-in-masina-pe-o-temperatura-de-30-de-grade-la-salina-turda.html
    Scrie tu manifestul, eu te platesc si-l raspandesc in piata exact ca Pistruiatul.

  2. Tristul poem al unui vampir ( energetic????) ce si-a facut harakiri c-o lingura de lemn. Sunt curios care fu’ reactia ei, in scris.

  3. N-as zice ca in citit nu exista „cum trebuie”, dar ideea nu e sa ne certam. In orice caz, in scris poate ca ar trebui sa existe. Mai des.

    Altfel, imi face placere sa repet, in speranta ca iti va placea si tie: textele tale mi se par interesante. Multumesc. 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

