Învăţăturile lui Neagoe Basarab

N-aş fi crezut niciodată că o să ajung – eu, boema boemelor – să dau lecţii la copii.

June aspirant:

„bă

aș vrea să mă axez tot pe scris

chiar dacă e sărăcie

dar

nu vreau să stau toată viața într-un birou 8 ore să fac muncă mecanică

deocamdată tre să-mi termin școala

mai vedem apoi”

Râd eu ce râd, apoi îl luminez:

„uneori, faci exact asta, să-ţi finanţezi scrisul
scrisul nu e o evadare din corporaţie
ci o dependenţă pe care o întreţii.”

6 gânduri despre „Învăţăturile lui Neagoe Basarab

  1. si de 8 ore sa fie, problema e ca daca nu esti chiar un mic geniu predestinat, munca asta mecanica iti arde neuronii in asa hal incat odata ajuns acasa nu mai esti in stare sa creezi nici o eticheta pentru borcanul de dulceata.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

