Argumentaţia yoga

Courtesy of Cristina Bazavan.

Eu: A este B, pentru că C şi D.
Cristina: Respiră adânc.
Eu: Am respirat. A este în continuare B, pentru că C şi D.
Cristina: Fă o plimbare romantică prin parc.
Eu: Am făcut. A este în continuare B, pentru că C şi D.
Cristina: Simte spiritul universal.
Eu: N-am senzor de spirit universal la mine, dar A este în continuare B, pentru că C şi pentru că D.
Cristina: Fă o asană.
Eu: Am făcut-o. A este în continuare B, pentru că C şi pentru că D.
Cristina: Cântă un imn de slavă în slavă.
Eu: Am făcut-o. Măi, la naiba. Parcă… parcă, dacă mă uit la C şi D, constat în continuare că A e B. Ce fac, o lăsăm aşa sau o punem de o meditaţie în spirală yang?

7 gânduri despre „Argumentaţia yoga

  1. o logica „de fier” nu o poti demola decat cu o alta logica mai puternica, nu cu arta. poti sa o infloresti sa o aberezi sa o ascunzi da ea tot acolo ramane…daca a fost vreodata

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

