Zic să vă economisesc 190 de euro

Am o boală pe impostură. Poate din invidie, că n-am câştigat în viaţa mea vreun ban pentru care n-am muncit şi nu vreau s-o facă nici alţii. Sau poate că mă înspăimântă ideea că există naivi de ambe sexe care pun botul la ideea că există o reţetă universal valabilă de agăţat sexul opus. Sau, mă rog, acelaşi sex, dacă-s gay. Spaima asta vine din multiplele traume pe care mi le-a lăsat interacţiunea cu diverşi aplicanţi de reţete, care te învinuiau tot pe tine că reţeta e nefuncţională. Păi, la dracu’, au dat nişte sute de euro pe ea, cum basca mă-sii nu ţine?

Dragi naive care aţi pune vreodată drăgălaşul bot la aşa ceva: NU EXISTĂ REŢETĂ UNIVERSAL VALABILĂ DE AGĂŢAT BĂRBATUL DORIT. Luaţi ăia 190 de euro şi faceţi-vă cadou o pereche superbă de pantofi, iar restul donaţi-i unei asociaţii de salvat pui de câini şi pisici. Cu stima de sine refăcută atât fizic, cât şi psihic, veţi fi mult mai seducătoare.

Legat de agăţarea bărbatului dorit, treaba e extrem de simplă: împrieteniţi-vă cu el. Unii se vor da la voi încă din etapa asta, alţii vor accepta prietenia voastră as it is.
După ce aţi făcut asta, testaţi-i disponibilitatea. Orice bărbat e dispus la sex, minim o dată, şi după ce a consumat numărul optim de pahare cu conţinut alcoolic mai mult sau mai puţin accentuat, invers proporţional cu aspectul vostru fizic. Dar voi, dacă-l doriţi, probabil că-l doriţi şi ca preparator de cafea matinală, ascultător de depresii femeieşti şi cumpărător de aspirină, când răciţi voi peste noapte. Or, asta nu se întâmplă decât dacă omul simte pentru voi chestia asta. Cereţi-i să facă chestii.

Vedeţi că nu le face? Cu regret, dar luaţi-vă gândul. Mai bine o frustrare mică azi, decât una cât casa, de tip „Mi-am irosit tinereţea lângă / după tine, Vasile!”, ceva mai încolo.

După ce aţi văzut că e deschis şi dispus, construiţi într-o seară un context generator de intimitate şi mimaţi că vă împiedicaţi. Vedeţi voi de ce, important e să cădeţi pe ce trebuie.

Nu, nu rămâneţi gravide cu tot dinadinsul. Rar am văzut bărbaţi mai pasiv – duşmănoşi decât ăia siliţi să se însoare cu femei pe care de fapt nu le vor. E ca şi cum v-ar viola pe voi vecinul vostru cocalar Gogu şi vi s-ar impune să vă măritaţi cu el. Lipsa atracţiei e lipsa atracţiei. Asta e.

Iar după sex, veţi descoperi cam ce hram poartă de fapt omul. Unii, care par iubirea personificată, dispar de pe o zi pe alta. Alţii, care par relaxarea personificată, se îndrăgostesc la nebunie şi încep să vă sune de opt ori pe zi. Unii-s imprevizibili, alţii se poartă exact cum aţi fi prezis. Unii vă cer să vă mutaţi împreună, alţii vă şterg de pe Facebook, ca nu cumva să se prindă lumea că e / a fost ceva între voi. Nu ştiu dacă există un termen psihologic pentru această gamă accentuată de reacţii sărite de pe fix, dar eu i-aş zice sindromul postsexual masculin. Unde abordarea cea mai simplă din partea ta e lăsarea în pace.

Dacă se întoarce, ai pus mâna. Dacă nu, asta e. Tragi câteva beţii şi mergi mai departe.

11 gânduri despre „Zic să vă economisesc 190 de euro

  1. Eu vreau în taberele ălora care pe câteva sute bune de euro cică te învață să fii bărbat cu succes la femei, tabere unde de la antrenori la „ținte” sunt aproape toți bărbați. Dacă e vre-o femeie pe acolo, înspiră călugărie nu erecții. Aia da pepinieră de futai gay. Cu potențial în prezența de alcool suficient. Dacă vrei caut linkuri, ori te poți dezvolta singură… personal. Sunt organizate în Romania, la mare, de ceva șmecheri specializați în training și dezvoltare personală.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

