Ajutaţi-mă să aleg un logo!

În curând, vom avea o foarte frumoasă şi dusă cu pluta revistă online, pentru care o să am nevoie de voi. Şi de gusturile voastre rafinate.
Deci: ne ajutaţi să alegem între? Dacă da, ziceţi şi de ce vi se pare că e aşa şi nu altfel.

1. logo 1-page-001

2. logo 2-page-001

3. logo 3-page-001

4. logo 4-page-001

5. logo 5-page-001

şi 6. logo 6-page-001

36 de gânduri despre „Ajutaţi-mă să aleg un logo!

  1. mie imi place detasat prima. Imi da impresia ca in spatele ei se intampla/afla ceva si imi vine sa ma duc mai aproape sa vad ce. Cele din mijloc arata precum cartea de vizita a unui consultant financiar iar aia cu inima roz ca o invitate pt donare de sange.

  2. [URL=http://s105.photobucket.com/user/mihaizabet/media/thecityvibes_zps45941e73.jpg.html][IMG]http://i105.photobucket.com/albums/m234/mihaizabet/thecityvibes_zps45941e73.jpg[/IMG][/URL]

    e o idee daca vrei nu neaparat pentru logo 🙂

  3. 6.( in mare parte prin excluderea celorlalte…) si pentru ca are un feel de motion, poate fi plasat usor cam pe orice fundal fara grija culorilor care nu se potrivesc, e usor de incadrat si amplasat cam oriunde in pagina, nu e incarcat si transmite cam ce vrea sa transmita( sau asa inteleg eu)…si e si in trend:)

  4. cand am spus ca foto imi apartine am facut precizarea asta ca sa nu crezi ca am luat o fotografie aiurea de pe net e importanta precizarea zic eu – deci in concluzie – poti sa o folosesti pentru revista daca vrei – daca nu / poti sa-i dai ignore 🙂

  5. Dap, de acord cu papadia, si eu le-am exclus pe celelalte. Un logotip trebuie sa poata fi folosit in mai multe locuri – print, carti de vizita, pixuri, afise etc. Logotipurile text nu se preteaza deloc la variante cu fundal, daca le pe pui pe altceva pui cu fundal cu tot si arata rau. Celelalte cu fond alb sunt pur si simplu urate, de anii ’90.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

