Comentacul obsesiv

Sartre a avut dreptate. Iadul e în ceilalţi. Iadul sunt ceilalţi. Mai ales în versiunea în care se oploşesc pe capul tău şi, e sau nu cazul, hopa şi ei cu câte o părere la orice.

Şi măcar dacă ar fi O părere. Una. Una mai treacă meargă. Dar comentacul obsesiv are mereu de dat câte zece. Şi e fundamental să nu intri în dialog. Pentru că, dacă ai intrat, chiar şi să-l expediezi, o ia ca pe o trambulină în a mai posta 53 de comentarii.

Desluşesc în spatele genului ăsta de atitudine un fel de sucţiune de atenţie care mă îngrozeşte. O fi iubirea insuficientă din copilărie? O fi un job nesatisfăcător, unde toată lumea te trimite după ţigări? O fi faptul că nu se prea uită femeile la tine şi-ai ajuns la impresia greşită, cum că insistenţa-i cheia succesului în viaţă?

Un pont: să-l luăm pe Brad Pitt. Frumos, deştept, tandru, crescător-de-şase-copii-fără-să-crâcnească, actor fabulos, mascul superb.

Dacă, presupunând prin absurd, Brad Pitt s-ar transforma de mâine în cel mai asiduu pisălog al blogului / Facebook-ului / whatever else / meu, i-aş da flit ca oricărui alt cerşetor de atenţie. Pentru că asta denotă pisălogeala perpetuă fără obiect: o formă penibilă de dependenţă. Un „bagă-mă-n seamă” infantil şi fără haz.

Un pic de demnitate, ce naiba! O fi greu?

26 de gânduri despre „Comentacul obsesiv

  1. In situatia asta au fost toti candidatii si sustinatorii lor la recentele alegeri. Din rapoartele lor de cheltuieli rezulta ca ei au platit comentatorii. Poate tre sa te gandesti si la asta. Trece timpul si peste blogul teu

    • opa, după articol iaca şi exemplificarea.

      prietene, deci prietene. eşti hidos. orice cuvânt pe care-l scremi îmi inspiră scârbă şi impulsul de a borî cu jet. te implor, taci împulamea şi fă-te că ai murit. e aşa de bine când taci tu, încât de câte ori scrii câte ceva îi înalţ un acatist lui Dumnezeu să cureţe universul de tine.

      Te implor, dă-te dispărut. Definitiv.

      • ok!Scz dar nu ma pot abtine cand vad ca esti in criza de aplaudaci si popincoristi.Soarta poate fi cruda uneori asa ca vezi ce scrii in acatiste, Sa ai bafta!
        Guiţ de cretin şi funcţionez cu spermă în loc de mâncare.-

        • Încă o dată: eşti o vită retardată şi sinistră. Niciodată nu mi-am dorit nici aplaudaci, nici pupincurişti. Eşti cel mai cretin animal în viaţă şi îţi doresc sincer să mori de cancer.

        • Băi, imbecilule, chiar stai să ilustrezi teoria de mai sus: nu intra în dialog nici măcar să-l expediezi, că cerşetoria lui de atenţie va profita să mai posteze o cârcă de comentarii?

          care parte din M A R Ş ţi-e neclară, bovină?

          M
          A
          R
          Ş.

  2. Insistenta e cheia reusitei in unele situatii, mai ales la unele femei, e caz probat si dovedit, in unele cazuri au spus-o ele clar si raspicat ca le place asa, ca le arata interesul tau sau nu. Cred ca e la fel cu chestia ca unora le place sa domine si unora sa fie dominate. Imi place si cum ai respectat regula de la impulamea, ca la impreuna sau important. :))
    iti scriu ca mi-am adus aminte ca ai postat la un moment dat un concurs cu premiu bilete la Billy Idol, si n-am vazut sa fi anuntat castigatorii. Ai uitat de el? 🙂 oricum a fost.

  3. Hai sa incep cu „partea buna”. Mi-a placut grozav primul 10:47.

    Mai comparand insa apoi distanta de la vorbe la fapte in lumina putinului pe care l-am citit la tine, mi-e mai usor sa-l vad reincarnat pe Caragiale in gheorgica decat in tine.

    Din acest punct nu mai avem ce discuta. Dacă-l compari pe Caragiale cu un lăbar lătrău onanist cretin de pe net, eşti zero barat. Orice părere a ta pe viitor se declară nulă şi neavenită, iar prezenţa ta pe acest blog e indezirabilă. Administraţia.

    • Si de unde stii tu ca Caragiale n-a fost considerat si el de blogerii de pe vremea lui tot un labar?

      Apoi parca mi s-a parut ca aveam un comentariu mai lung, nu-i asa?

      • pe vremea lui nu existau bloggeri. şi apoi, prietene, tu şi proştii siniştri ca tine confundaţi pamfletul cu cocălăreala.

        pamfletul, iubite idiot, presupune să STUDIEZI subiectul, să-l ÎNŢELEGI şi să pastişezi exact nuanţa care constituie esenţa ridicolului.

        cocălăreala, stimate cretin, presupune să latri stupid şi generalizant la ce nu cunoşti. adică exact ce făcea căcatul ăla prost pe care îl lingeai tu mai sus.

        din punctul meu de vedere, un om care nu e în stare să facă diferenţa între cele două e un biet cretin.

        iar lătratul cretinoid se duce fix la gunoi. ca şi partea cretinoidă a comentariului tău. sau pui creier la contribuţie pe acest blog, sau te asigur eu că nu vei mai comenta!

        • Oricum nu mai am ce comenta.Sug pula. Am facut doar un test de supt pula, m-am lamurit cum se suge pula, inteleg perfect tot despre suptul pulii, inclusiv ceea ce vrei tu sa ascunzi gen, nimic. In plus am castigat un pariu cu nimeni. Nasol, gheorgica are dreptate în a suge pula. Si umor în a suge pula. Al tau unde-i? Nu te priveşte, futu-ţi morţii mă-tii de animal prost, uite, nu vreau eu să am umor cu tine, pişa-te-aş în rât.Nu vreau raspuns, nu de parcă ar interesa pe cineva ce căcat vrea un loser ca mine fiindca nu-l ai(pe raspuns) sau nu mă consideri suficient de deştept pentru un răspuns. Pentru că băun de prost. Adios! Am pulă de supt.

        • Băi, pulă proastă, ce umor îţi datorez eu ţie, băi? Crezi că umorul se împarte aşa, pe nimic, oricărui ţărănete retardat care scheaună a frustrare?

          ce vrei tu e irelevant. marş în morţii mă-tii de gunoi cretin.

        • aici ai ratat tu o idee de bază.
          nu sunt o doamnă cu orice prostache care-şi dejectează retarzeniile. nu sunt o doamnă cu orice coclete care are impresia că m-a câştigat la belciuge şi că i-a cerut cineva părerea habarnistă de imbecil autentic.

          sunt o doamnă strict cu cine merită o atitudine de doamnă. cu restul, sunt reflexia lor în oglindă. aşa cum pe o chinezărie dai doi bani, nu o mie de euro, dau şi eu doi bani cu cine valorează doi bani.

        • Sigur parerile tale trebie reetalonate. Nu stiu daca si Marele Popor Chinez agreeaza expresia,,chinezarie de doi lei,, sau daca valoarea domniei tale in China poate fi exprimata in yuani sau feni. La un miliard de chinezoi faci ceva kilometraj ca sa fiu on

    • Băi, gunoi, tu mai insişti mult cu cretinătatea pe aici? N-ai în morţii mă-tii un container de ocupat pe undeva? Cum rămâne, vită proastă, cu promisiunea că te cari?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

