Vrem să-l batem la likeuri pe Toni Ploscăiaş

Drept care avem un citat sublim, croit într-o clipă de inspiraţie de cititoarea noastră asiduă Alina Alina.

Citatul se referă la presiunea familiei asupra unei fete cuminţi şi la locul ei.

„Până în 30 de ani te întreabă când te măriţi. Dacă te-ai măritat, întrebarea este „când faci un copil”. Dacă îl faci, urmează inevitabil „când îl faci pe al doilea”. După 40, încep neamurile să îţi plângă de milă „vai săraca, ce greu se descurcă cu doi copii, măritată cu boul ăsta, dar ce să facă.”

Şi am dat strigare pe măria-sa internetul, să facă lumea poze de citat, exact ca la Tony Papuaş. Să vedem the highlights:

Varianta Mircea Toader:

Varianta Călin Precup:

Variantele John McGogoo

A)

B)

Şi variantele Tazmanian DeMoon

A)

B)

Aşadar, aveţi citatul din toate poziţiunile. Aveţi Eros şi Thanatos. Aveţi alfa, omega şi cheie franceză. De acum începe misiunea nobilă. Like şi share! S-o ajutăm pe Alina Alina să-l înfrângă pe Tony Parcămaş!!

6 gânduri despre „Vrem să-l batem la likeuri pe Toni Ploscăiaş

  1. Jurnal de proaspata vedeta FB
    Day1.
    Am mancat o frunza de salata.Cu 4 aripioare si niste orez cu legume.La desert un pahar cu bere.Nimic nu se depune,ca am baut un pahar cu apa inainte de masa si mi-am stimulat metabolismul cum mi-au zis mie fetele citand din toni papanas.Apoi m-am dus la oglinda din baie,sa imi exersez zambetul pentru poza de profil.Am vazut un paianjen.Brusc m-a lovit spiritul contemplativ.”Omul…e ca paianjenul.Traieste pana moare”.Ah,trebuie sa o inramez si s-o distribui poporului spre cultivare.Parca mai merge un pic lucrata,dar nu mai e nimic de baut in casa,asa a pe ziua de azi am terminat cu meditatia.Ucid paianjenul.
    Reminder:pe maine,de exersat semnatura,zambetul de diva si n-as strica sa invat oleaca de photoshop

  2. Day2
    Pentru ca nu am verificat fb-ul si nu stiam cat de celebra sunt am plecat la munca.In cap imi urla unu un refren idiot:”ale tale,ale tale,sarutari criminale”.Cum dracu’ sa te ia nelinistea metafizica sau sensibiliatea absconsa cand in cap iti suna”ale tale,ale tale”?Privesc fascinata un nene care excaveaza in nas si mucul incapatanat refuza sa se nasca.Brusc,ma loveste profunzimea.Baieti,mana pe rindele ca vin cu panza:
    „Viata e o lupta.Nu toţi poate”

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

