Şi o discuţie de râs

 

  • Conversation started today
  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    am vazut ca esti scriitoare

    si as vreau sa stiu , daca rasplata financiara e pe masura efortului

  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    tu spre exemplu cam cate copii ai vandut

    si care e ‘your cut’

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    asta depinde în fiecare caz de contractul cu editura.

    doar nu te aştepţi în mod real să discut detalii din contractele mele cu străini pe net, nu?

  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    poti aproxima

    sau sa dai un interval

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    sună la edituri şi discută cu ele.

    toate au siteuri şi numere de telefon afişate.

  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    pai de exemplu daca e 50% si o carte costa in medie 30 ron ,trebuie sa vinzi 3K exemplare pentru a face 10K euro

    ca pt mai putin nu merita

    decat daca scrii cartea pt ca ai ceva de spus si nu pentru bani

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    iartă-mi curiozitatea: tu de ce vrei să te faci scriitor? sau nu vrei şi întrebi strict să treacă timpul?

  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    da, cand voi creste mare

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    am întrebat de ce vrei asta?

  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    sincer as vrea, dar sunt anxios in a scrie

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    de ce vrei asta, frate?

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    păi ar trebui să-ţi găseşti un răspuns

  • Sergiu Varan
    Sergiu Varan

    de indata de iau pixul in mana , metaforic vorbind

    parca mi se blocheaza creierul

    desi pana atunci mi se invart mii de idei in cap

  • Lorena Lupu
    Lorena Lupu

    iar dacă răspunsul e pt. bani, ia nişte pastile şi apucă-te de diluit în cluburi de bumţi-bumţi

    cu asta câştigi bani, cu scrisul nu.

8 gânduri despre „Şi o discuţie de râs

  1. Mie mi-a plăcut faza cu turma de idei care îi galopează prin cap dar au alergie la pix. Eu știam că ăștia pun E-uri în mâncare, acum încep să cred că fac ceva și cu pixurile!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

