Te iubesc cu pudoare, dar te urăsc pe toţi pereţii

Îmi scrie userul X cât de tare îi place ce fac. Eu îi spun: ok, nu-mi spune mie privat asta, exprimă-te public. Un om care are activitate publică vrea reacţie publică, nu mărturisiri pe sub cearşaf. Dacă mă interesau astea, mă perfecţionam în domenii care să necesite discreţie.

Reacţie ezitantă: Ăăăă, păi nu ştiu. O să creadă lumea că-s linguşitor sau ceva.

**

Userul Y mă urăşte cu spume. Şi n-are nici o pudoare să împroaşte chestia asta pe toţi pereţii. Şi aberează tot ce-i vine la gură, în prostia şi răutatea lui. Nu-şi pune nici o secundă problema că-l crede lumea o jigodie oribilă.

De ce ne e mai simplu să ungem ura, fără menajamente, pe unde se nimereşte, în schimb ascundem cu maximă jenă ceea ce ne place, ca nu cumva să…? De aceea ura face rating. De aceea, emisiunile TV sunt pline de ură perpetuă, de oameni care urăsc oameni, care la rândul lor urăsc alţi oameni şi tot aşa. De aceea s-a creat aberaţia asta mediatică, unde dragostea se oferă doar cu ţârâita, şi doar pe PR, pe când ura, fără număr.

Dragă cititorule, eşti ceea ce consumi. Eşti 100% ură.

Sper doar că te simţi bine cu tine.

 

5 gânduri despre „Te iubesc cu pudoare, dar te urăsc pe toţi pereţii

  1. E vorba de intelligenta emotionala, controlul emotiilor. Lasa, uite, te iubesc eu public, esti o tipa tare, sa vada toata lumea!

  2. Eu, cel putin, cred ca am invatat lectia. Ti-am scris mai demult un mesaj pozitiv privat, iar tu m-ai indemnat atunci sa ma exprim in public; singurul motiv pentru care nu o facusem din prima era ca mesajul mi s-a parut prea lung, ca o scrisoare… Dar ideea de baza am inteles-o si cred ca e bine sa fim mai darnici cu complimentele fiindca nu se stie niciodata ce impact pot avea cuvintele noastre. In primul rand, daca-i admiram in tacere, acei oameni nu vor sti niciodata ce rol important au avut in dezvoltarea personalitatii noastre, pe de o parte. Iar in al doilea rand, „Word of mouth is the best publicity. Nothing beats it.” (Michael Jackson) si e nevoie sa evidentiem public oamenii de valoare, sa nu lasam non-valorile sa urce in „rating” si sa modeleze gusturile noastre in orice si sa ne reflecte pe noi in final.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

