Despre preluări

Stau acum şi mă minunez de ce se vaietă unii bloggeri – şi nu mă refer la cei plagiaţi, plagiatul mă umple şi pe mine de spume – că sunt preluaţi de A, B şi C.

Când scrii un lucru, îl scrii pentru că vrei să se audă despre el. Vrei să nu ştie doar cercul tău de 500 de cititori zilnici, ci să-l afle cât mai mulţi oameni, şi, după caz, să râdă, să plângă, să se indigneze, să admire, să compătimească, să dea telefoane. Scrii pentru a urni suflete.

Cum Dumnezeu să te superi când eşti preluat, dacă preluarea se face aşa cum e legal şi civilizat, adică menţionând autorul şi linkuind sursa? Dimpotrivă! Preluaţi, dragi copii. Preluaţi cu încredere. Eu scriu ca să ating oameni, nu ca să mă îmbăt în singurătate de cât de bine ştiu să potrivesc cuvinte unul după altul.

 

3 gânduri despre „Despre preluări

  1. si eu te-am sharuit in cateva articole pentru ca mi s-a parut ori prea misto articolul ori voiam sa comentez pe langa el si oamenii trebuiau sa stie mai intai despre ce este vorba si de unde am aflat!

  2. Incisiv blog…cu o sigla pertinenta ce s-a auto-inmultit.
    Din nefericire Gheorghe cu Ion ascultandu-ti indemnul nu s-au multumit sa sforaie…s-au dedat la perversitati obscene… au facut copii…si nu unul, doi…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

