Tigaia ursului

-Şi ixulescu n-o să vrea să facă nu ştiu ce.
-De unde ştii?
-Ei, hai, fată, ştiiiiu.
-Nu, serios. Poate că ixulescu n-are nimic împotrivă, în realitate.
-Hai, măă. La cât e ixulescu de arogant, umflat în pene, nesuferit şi bou…
-Insist: De unde ştii?
-Am auzit şi eu de la Vasilica, că mi-a povestit.
-Şi de unde ştii că Vasilica nu bate câmpii?
-Mmmmda, dar nu prea vreau să…
-Să ce?
-Să mă pun în ipostaza de datornic faţă de ixulescu.
-De ce? Poate ştie exact ce vrea la schimb şi nu te pui datornic.
-Şi totuşi, mai bine nu.

Morala: Tigaia ursului e cel mai mare duşman pe care-l avea cineva. Poate, de fapt, ixulescu e super cooperant, iar tu nu vei afla niciodată asta.

2 gânduri despre „Tigaia ursului

  1. de tigaism sufera mai ales cei care la randul lor nu sunt cooperanti si stiu ca nu ar face acel favor. Sa speram ca cu noile promotii si batai pe tigai la LIDL vom avea cu totii tigaia noatra 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

