Sunt fericită şi recunoscătoare

Adevărul e că există lucruri la care te chinui ca un salahor şi lucruri care se întâmplă de la sine, frumos, onest, generos, minunat.

Aşa e viitorul meu volum de publicistică Liniuţe de dialog. 

O parte dintre mai vechii mei intervievaţi au devenit mai noii mei reintervievaţi cu o căldură, o generozitate, o prietenie care m-au lăsat fără cuvinte. Şi le mulţumesc din străfundul sufletului pentru asta. Prin ei, publicistica mea risipită prin varii publicaţii de o zi sau de o lună se va reuni într-o singură carte, una a întâlnirilor profesionale cele mai frumoase din viaţa mea de până acum.

„Dar ce, dragă, tu eşti la vârsta la care să-ţi faci opere complete?”, m-a întrebat un critic de film în etate, tatăl cuiva pe care nu-l voi include în volum, pentru că întâlnirea nu a fost, din păcate, la nivelul celor pe care le veţi citi.

„Am avut norocul orb al unei vieţi frumoase şi bogate. Am trăit într-un deceniu (ultimul) cât alţii într-o viaţă. Când omul are noroc cu toptanul, e păcat să nu-l împartă şi altora.”

Totodată, Liniuţe de dialog e unica mea formă de patriotism. Nu mă interesează să glorific dacii, oştile lui Ştefan cel Mare sau Şcoala Ardeleană; în schimb, pot ridica o oglindă care să reflecte creativitatea, inteligenţa şi umorul câtorva dintre cei mai frumoşi (pe interior şi exterior) români pe care-i avem azi. Mă bucur că acum, pe 9 aprilie 2014, la ora 00:55, lucrez la chestia asta. Nu există ceva care să mă facă mai fericită.

5 gânduri despre „Sunt fericită şi recunoscătoare

  1. Lorena, mă bucur foarte mult că acum eşti fericită. Poate că a sosit timpul să-ţi schimbi şi imaginea de fundal a blogului, pentru că nu se mai armonizează defel cu starea ta de spirit. Zile senine în continuare. 🙂

  2. Nu prea am ocazia sa citesc interviurile (ma oftic putin pe moment caci site-ul tabu e banat de reteaua firmei), acasa cea mititica imi mananca restul de timp, iar revista de la chiosc uit s-o cumpar pana nu plec in ceva calatorie sau vacanta. De data asta cartea mi-o voi cumpara, e promisiunea mea pentru toate linkurile accesate si blocate de frustratii de la it!

  3. la ce varsta se fac operele complete? ca eu m-am apucat (mi-am pus un pahat de vin langa tastatura si mi-am aprins tigara) si vreau sa stiu daca sa ma grabesc mai tare sau mai lente.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

