Writer’s blocku’ lu’ „trebuie”

În ultima vreme, mi se întâmplă ceva ciudat. Poate pentru că am muncit ani în şir cu deadline-uri foarte strânse şi asta m-a golit de orice formă de inspiraţie la comandă.

Am un perpetuu şi vinovat writer’s block. O scorpie foarte selectivă. O javră care se tolăneşte doar pe lucrurile care TREBUIE livrate.

În timp ce stau blocată, tâmpă, în faţa textului care TREBUIE, îmi vin în paralel snoave, fabule, poezioare, cimilituri, texte de blog – pe scurt, aş putea face în paralel tezaurul folcloric al unui întreg popor. Cu condiţia să nu „TREBUIE”.

Cred că am început să înţeleg conceptul de an sabatic şi utilitatea lui în viaţa omenească.

 

2 gânduri despre „Writer’s blocku’ lu’ „trebuie”

  1. Vai cat de tare! Deci nu sunt nebun.
    Eu sunt cu designul si patesc la fel. Cand trebuie sa desenez un kkt pentru ca trebuie imi vine inspiratia pentru toate nebuniile din lume. Si nu oricum, imi dau seama – pen’ca fac asta de ceva vreme si pen’ca sunt al dracu cu mine – de cat de misto sunt ideile care-mi vin, dar nu pot sa las kkt-ul pentru ca am deadline si mortii lui, trebuie sa-l fac. Si ma apuc cu sila si trag de mine si imi vin idei chiar pentru alte kkt-uri pe care le-am refuzat in trecut sau de care n-am avut chef niciodata. Dar alea NU TREBUIE facute acum. Acum tre sa fac un KKT. Mortii lui.

    P.S. sa nu te miri ca-ti comentez la articole vechi dar te-am descoperit acum 2 zile si, na, ce sa fac? Ma mananca. :))))

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

