Caut un „da”

Eu nu vreau un „poate”

Sau un „să vedem”

Un „ăăăă” este o insultă de nedescris.

Un „hm” este cea mai strigătoare la cer înjurătură

Care mi s-a adresat vreodată.

 

Dacă-mi răspunzi cu „stai puţin”, ai murit de mult,

Îţi cânt „veşnica ta pomenire” de cum te ia trăsura morgii,

Iar dacă taci ezitant, chem poliţia să te ia

Şi să te arunce în cea mai neagră închisoare medievală

Infestată de şobolani.

 

Eu vreau „da” pe loc

„Da” entuziast, cu surle şi trâmbiţe

„Da” cu majusculă şi un alai de semne de exclamaţie,

„Da” cu un ciorchine de testicule

„Da”, fără dar şi poate.

 

Ai la dispoziţie o sutime de secundă.

Tot ce taci poate fi folosit împotriva ta.

6 gânduri despre „Caut un „da”

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

