De ce friendzone mi se pare o falsă problemă

Am citit azi pe net o inepţie indescriptibil de retardată, la care nu voi da link, să nu încurajez prostia cu trafic nemeritat. Cert e că prostia indescriptibil de retardată se compunea dintr-o postare de genul „cum să te porţi cu femeia, să nu te bage-n friendzone” şi „nimic nu e mai rău decât friendzone” şi că „dacă eşti în friendzone nu te simpţi mascul” şi alte imbecilităţi similare de pulifrici care se simţeau insultaţi de ideea că-s indezirabili, de parcă cineva ar fi avut vreo datorie lăsată de la Dumnezeu să se ocupe de viaţa lor sexuală.

Frate, viaţa e nedreaptă. Sunt femei minunate, perfecte pentru a fi partenere de încredere, dar urâte cu draci, pe care nici naiba nu le invită la un suc, şi tot potenţialul ăla uriaş de dragoste şi devotament se duce naibii, şi sunt bărbaţi care, pur şi simplu, nu-ţi inspiră senzualitate. Şi le spui. „Nu-mi inspiri senzualitate”. Şi se creează dialogul ăla cu care făcut azi să râdă toată cititorimea lui Nemerovschi.
EL: Soarele de primăvară îţi accentuează culoarea ochilor. ( = „Mamă, ce te-aş fute”).
EA: Detest soarele ăsta. ( = „Mori. Nu mă interesează că m-ai fute”).
EL: Cât de ca lumea e ceasul ăsta. ( = „Băi, pe bune. Te-aş fute sinistru”)
EA: „Mizeria asta veche? O detest” (= „Băi, eşti cretin? Nu te-aş fute nici dacă alternativa ar fi un robinet ruginit”.)

Dar ce mi se pare mie extrem de jignitor în toată povestea asta e însuşi modul în care puleţii pun problema. „Cum obţin sex”. E ca-n desene animate, unde trece găina pe lângă Tom, şi Tom vede o friptură aburind. Aşa şi puleţii ăştia vorbesc cu o femeie, cu un om, care le spune lucruri. Şi ei văd o imagine cu un vagin, eventual cu garnitură de cartofi prăjiţi şi telemea rasă. E odios să reduci un om doar la vaginul lui.

Genul ăsta de puleţi nu mi se pare cu nimic mai bun decât genul de femei care văd un bărbat şi văd un portofel aburind. Şi cumva, cred că aceste două categorii se merită. Bărbatul care vede femeia ca pe o cale de acces la pizdă şi femeia care vede bărbatul ca pe o cale de acces la bani. Se merită perfect. Fiecare obţine exact ce vrea, e tranzacţia perfectă şi nimeni nu are de ce să se simtă folosit.

Mie, una, mi se pare o plăcere perversă să întreţin un friendzone cu cineva care mă atrage. Pentru că actul sexual în sine e cel pe care-l ştim cu toţii. Interesant e cum îl faci să se producă, nu finalizarea în sine. Mai ales dacă îţi şi place persoana, ca persoană, şi nu vezi sexul strict ca pe o frecare de organe genitale. Şi nu mă grăbesc să finalizez. Pentru că finalizarea e o formă de final, fie că o recunoaştem, fie că nu.

6 gânduri despre „De ce friendzone mi se pare o falsă problemă

  1. Să fim sinceri .Probabil o să fii surprinsă.Te consider unul dintre cei mai sinceri oameni.Fără intenții ascunse și mai ales fără urma de interpretare(din partea ta) îți pot spune că de multe ori te urmăresc cu plăcere.Mai puțin revista ” Tabu ” care este foarte darnică în viruși.Nu mai îndrăznesc să intru acolo căci m-am curățat 😉 Prima dată cind ti-am scris și m-ai trimis sa-mi cumpar revista iar eu îți explicam sincer ca nu pot si acolo unde sunt nu apare m-ai împulăit.
    Eram la Toronto .Acuma sunt în RO pentru inca trei luni…. unde vreau să ajung…fragmentul de dialog urmărit de Cristina este foarte interpretabil.Foarte ! Dacă este real,zic dacă, putea să fie o simplă ironie referitoare la ochelarii care acoperă privirea fetei.
    Răspunsul său la fel. Sigur dacă ne-am strădui s-ar putea găsi și alte interpretări.Dar cineva a tinut neaparat să-și facă și să-si impună propria interpretare.A fost doar o simplă alegere.Despre nivelul interpretării …cam unde dai și unde crapă. În sfîrșit este și ăsta un tip de publicitate.

  2. cu alte cuvinte, e mai buna zona ” imi fac o laba dar macar ii sunt un prieten drag” decat zona ” tot laba fac dar ea ma vede ca un libidinos sinistru”. E ca am inteles bine? 🙂

  3. E o dicscutie foarte lunga pe marginea subiectului care este cu masculul alpha cu beta cu trestii chestii.
    Probabil e o discutie entru adolescenti. Totusi nu mi se pare deplasat precum nici reducerea femeii la vagin nu mi se pare ca poate fi luata in discutie.
    Ca de friendzone sufera de obicei baietii mai sensibili, mai timizi si care din dorinta de a se apropia mai mult de fiinta pe care o adora accepta tot felul de compromisuri.
    Culmea e ca tocmai astia misogini au parte de cele mai multe relatii din cauza ca majoritatea fetelor confunda misoginismul cu asertivismul.
    Cum era aia
    if you’ll be a good boy when you grow up you’ll have a girlfriend
    And if i’ll be a bad boy?
    well… you’ll have many.

    Psihologia femeii e atata de complicata ca trebuie abuzata pentru a se ajunge la rezultate.

    Atept indignarea si injuraturile de rigoare.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

