Consumul moderat de marijuana nu dăunează sănătăţii!

Igor Cobileanski e un geniu al comediei, în toate formele sale: ca regizor, ca actor, ca orator sau ca rocker. Mai jos, un interviu revelator.

TABU: Cum s-a născut Limita?

IGOR: Greu! Suntem în al treilea an de când ne-am apucat de el. Întâi, am primit versiunea veche a scenariului, şi am muncit să-l refac. La montaj, am decis că ar trebui să refilmăm nişte lucruri; nu s-a putut, a trebuit să găsim soluţii. Apoi, ne-au tot venit idei de îmbunătăţiri. Pe scurt: s-a muncit foarte mult.

Scenariul avea mai multe versiuni?

Cea iniţială era a lui Porumboiu. Acum trei ani, mi-a dat acest scenariu, scris foarte demult, spunând că el nu l-ar face niciodată.

De ce? N-avea scenariul suficientă ciorbă?

N-are deloc! 🙂 E scris în cu totul altă manieră decât filmele lui. Seamănă mai mult cu lucrurile pe care le făcea în facultate. E diferit şi de filmele mele, e adevărat. Până acum, am făcut comedie; filmul ăsta e prima mea dramă. E despre dragoste, despre lucrurile pe care suntem dispuşi să le facem, să ne hrănim iluzia că suntem apropiaţi de persoana iubită. Eroul meu, Viorel, iubeşte o fată al cărei prieten e la puşcărie. Ea luptă în toate felurile să-şi elibereze prietenul – în timp ce băiatul ăsta încearcă din răsputeri să se apropie de ea. Amândoi apelează la soluţii extreme pentru a-şi realiza visul. Se justifică să-ţi sacrifici un prieten pentru iluzia dragostei? (Citeşte continuarea.)

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

