Legendele Olimpulei

Am prieteni care, de câte ori mă abordează, simt nevoia să-mi povestească vitejii. Fie cum s-au futut, fie cum s-au bătut. Viaţa lor se învârte în jurul acestor două organe genitale: pumnul şi scula. 

Acum, mă întreb dacă realmente îmi povestesc doar din astea, mereu, fiindcă e unicul lucru care-i preocupă cu adevărat sau pentru că îşi imaginează că mă impresionează foarte tare şi eventual o să mă fac menestrel, să le compun cântecul Pulelungilor. 

Dacă e unicul lucru care-i preocupă, mi se pare cumva trist. Da, haaai să zicem, între 14 şi 16 ani, treacă-meargă. Corpul nu e familiar cu testosteronul şi reacţionează exagerat. Ai un exces de energie şi-l investeşti prost. 

Dar să fii un domn respectabil de 30 de ani şi să te lauzi tot cu bătutul şi fututul e cumva jalnic. Aveau şi cruciadele rostul lor. Îi duceau la moarte pe pulifricii cu exces de testosteron şi rămâneau acasă oamenii aşezaţi, care ştiau ce vor de la viaţă. 

 

Dar poate greşesc. Poate prietenii ăştia îmi tot povestesc ce sculă mare şi atotfutătoare au ca să mă simt eu foarte impresionată.

Prieteni, e ca şi cum aţi vinde castraveţi la grădinar. Dacă-mi pun mintea, în două săptămâni scriu un roman cu aventuri de beţie, caft şi futut, din perspectivă masculină, narate de un tip George, de o să plecaţi scheunând înapoi în coteţe, ca nişte căţei plouaţi. 

Orice aveţi voi de povestit, eu am auzit deja de la minim zece alţii. Încercaţi ceva nou. 

 

23 de gânduri despre „Legendele Olimpulei

    • @neax l-am citit-o eu…nu era vorba de asta… asa ca daca vorbesti despre o carte…ori o citesti ori schimbi mana, ca ti-a obosit ailalta.

      @lorena- daca nu bravezi si e pe bune, e nasol ca ai prieteni din astia. adica, in limbaj colocvial, futi timpul…

      • erata: „l-am citit eu”, in loc de „l-am citit-o eu”.
        lorena, te rog sa corectezi tu, daca doresti si sa stergi erata.
        sarut mana!

  1. @Lorena:
    Lasa-l pe laurentiucat sa-si dea seama singur ca erata e gresita.
    O minima logica, fie si semantica:
    – “l-am citit eu”, adica pumnul.
    – “l-am citit-o eu”, adica palma.
    Si cu romanul cum ramane? Mana obosita, altceva nu gasex.

    @Neaicxs:
    De ce dracu’ insist sa cred, cu toate ca m-am opus cat de cat, stau martor … ca te cunosc de undeva? Navigai atunci sub(pt) alt pavilion, ba chiar ne-am ciocnit pe punte, tu treaz, eu nu inca beat … Ietete ca Lorena ne prilejui o revedere pe puntea ei … Chiar nu-mi displace ;))
    Dar cu puntea veche cum ramane? O mai frecam?

    @Lorena:
    Am o istorie traznet. Omg&wow, nununuuuu ,,, nu-i cu catraveti si catei plouati.
    O sa vezi cand o s-o auzi. Hein!?

    @Lorena:
    Am mai toate tonurile, raspandite pe mai mult de 7 octave. Toate in limbaj Schindler, placa bronz, corzi incrucisate (cred, ca de unde atatea!). Tu foloseste tonul tau, am inceput sa ma obisnuiesc. Dovada e de fata.

  2. weei, aseara o venit la mine unu care se tine mare ascultator de muzica buna. si nici nu o auzit de sopenhauer. o ras cand iam zis cai cel mai clasic cantaret de muzica veche. auzi, sa ai ifose ca asculti nustiu ce prostie de muzica clasica si sa nu stii nici un pic de cultura?

    pana la urma i-am ars si doua.

  3. Nu e nici una nici alta. Din cauza ca esti mai baietoasa se simt oarecum nevoiti sa se comporte ca si pe langa alti baieti si sa-i impresionneze cu virilitatea si capacitatea de lupta.
    Deasemeni probabil esti singura femeie care accepta astfel de discutii.
    Faptul ca nu esti maritata la varsta ta deasemeni afecteaza, de la o varsta devii mai putin tinta sexuala pentru barbati si atunci pot fi mai relaxati. In general barbatii nu sunt genuini cand sunt in preajma unui posibil partener, char daca-s insurati.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

