Românul nu ştie să citeşte

Se dă textul ăsta.

http://acestblogdenervi.ro/golanie-cu-turela/

Şi se dă setul de aberaţii:

 

Tomuţ Ciprian …care-i mai ticălos ? analfabetul care cere şi obţine autorizaţia sau cel care eliberează autorizaţia ???… analfabetul care cere şi obţine permis sau cel care eliberează permisul ???
24 minutes ago · Edited · Like.
Florin Vlaicu Ciprian, amandoi sunt puscariabili cu executare!
See Translation
25 minutes ago · Like
Tomuţ Ciprian ….eu zic… că cel care eliberează…e ceva mai puşcăriabil…pt că analfabetul îşi exercită dreptul de a cere şi de a incerca să obţină un permis/autorizaţie…
See Translation
23 minutes ago · Like

Lorena Lupu asta e o aberaţie. cel care eliberează nu e mama omida, să citească în globul de cristal care bate copii în timpul liber şi care nu.
21 minutes ago ·
Florin Vlaicu Darea si luarea de mita sunt egale in fata legii, ca modalitate de judecata. In cazul asta, Codul Rutier, din 1966 si pana in zilele noatre, interzic analfabetilor sa detina permis de conducator auto! In zilele noastre, a fi analfabet este discutabil, …See More
See Translation
17 minutes ago · Like · 1

Lorena Lupu aici nu cunoştinţele de limbă gramaticală ale ăluia erau subiectul textului, ci violenţa lui. textul nu ne dă date nici legat de mita pe care a dat-o sau n-a dat-o, nici de cum punea cratimele. există o posibilitate de a menţine discuţia la obiect?
16 minutes ago · Like

Tomuţ Ciprian Lorenaaaa chillll !!!! eu vorbeam cu FLORIN VLAICUUUUU !
See Translation
15 minutes ago · Like

Florin Vlaicu Lorena, dar ca sa obtii acel permis de conducator auto, trebuie sa parcurgi circa 4 pagini de text si desene. Daca nu pricepi textul, cum poti avea pifometrul imprimat pe un permis?
See Translation
14 minutes ago · Like

Lorena Lupu aşa, şi? nu contestam cu cine vorbeşti, contestam relevanţa a ceea ce spui.
14 minutes ago · Like

Lorena Lupu Dar nu priceperea sau nepriceperea textului e subiectul plângerii, ci faptul că un animal adult din categoria grea a bătut o fetiţă.

Tomuţ Ciprian OK… te rog să incerci să faci să ignori tot ce am postat eu…ok …scuze dacă te-am dezechilibrat
See Translation
12 minutes ago · Like

Florin Vlaicu Si comportamentul, draga Lorena, este direct proportional si cu nivelul educatiei. Un urangutan cu 8 clase, care a avut „bulan” la examen nu poate reactiona precum un analist programator, de exemplu, care este o persoana analitica, foarte calculata si cu un comportament decent in toate mediile.
See Translation
12 minutes ago · Like

Tomuţ Ciprian scuze dacă consideri că suntem off-topic…
See Translation
12 minutes ago · Like · 1

Lorena Lupu nu m-ai dezechilibrat. am încercat doar să-ţi aduc la cunoştinţă că textul nu oferă date concrete pentru ceea ce spui tu şi că speculezi.
Florin Vlaicu: ai fi mirat câţi oameni educaţi au impulsuri violente necontrolate şi câţi oameni rudimentari ca educaţie au bun simţ natural.
10 minutes ago · Like

Tomuţ Ciprian „oameni rudimentari” nu inseamnă neapărat analfabeţi….noi vorbeam despre analfabeţi…e o mare diferenţa…
See Translation
8 minutes ago · Like

Lorena Lupu şi încă o dată: UNDE ÎN TEXTUL PETRONELEI SCRIE CĂ ĂLA ERA ANALFABET????
8 minutes ago · Like

Tomuţ Ciprian ok…i’m out….Lorena…the playground is yours…. nighty- night !!
7 minutes ago · Like

Florin Vlaicu Dar nici un doctor honoris causa nu statea in spatele unui volan de taximetru, da-o-n mama ei de treaba.
See Translation
4 minutes ago · Like

Lorena Lupu nici n-am zis asta. eu am zis că nivelul intelectual n-are legătură cu violenţa, şi nu analfabetismul e tema textului, ci violenţa.
2 minutes ago · Like · 1

 

Mie una mi se pare incredibil cu câtă nonşalanţă pot bate câmpii oamenii, complet paralel cu ceea ce se spune în textul pe care pretind că îl căiesc cu maximă indignare.

11 gânduri despre „Românul nu ştie să citeşte

  1. Noi, oamenii, avem o curiozitate de a incerca sa aflam cum si de ce se intampla lucrurile. Din pacate, prea multi oameni se multumesc cu explicatii trase de par sau, mult mai rau, cu explicatii care:
    1. Sa ii disocieze de omul/grupul de oameni care a facut ceva condamnabil.
    2. Sa fie folosite ca „dovezi” pentru niste afirmatii indoielnice.

    My guess: aici a fost vorba de punctul 1. Nu pare sa fi fost foarte aleatorie pomenirea analistilor programatori 🙂

  2. cucoana care a scris textul dat mai sus…se da cam moralista! si cam are nevoie de calmante! toate posturile ei…sunt in acelasi ton! :)))) cica nu insstiga la violenta..dar pe blogul ei spune ca ar musca cu dintii din beregata aluia! :)))

    • băi, scuză-mă. nici eu nu instig la violenţă, dar dacă aş avea un copil şi tu mi l-ai bate, te-aş omorî cu mâna mea.

      mai judecaţi lucrurile şi din situaţia în care se află omul.

      • Eu m-aş gândi de 2 ori înainte de a formula ameninţări de genul ăsta.

        Se ştie că majoritatea rromânilor -când văd pe cineva că face vreun gest la adresa odraslei lor- aplanează conflictul cu un zâmbet de mâncător de rahat, după care se îndepărtează cu grijă până după primul colţ şi acolo îl snopesc în bătaie pe bietul copil: „m-ai făcut de ruşine în faţa ăluia, te omor!!” 😛

      • cucoanei asteia i s-a urcat jurnalismul la cap! si nu prea cred ca a luat fi-sa bataie. chiar ea scrie ca i-a mototolit carlea si apoi i-a dat un pumn in umar! pai care e atat de nebun sa se dea jos din masina dupa ce a intors masina…si sa mai aiba rabdare sa motoleasca o carte! apoi, ce relevanta are numele cartii sa fie amintit in articol?! :)) si mai foloseste si procedee stilistice despre cum e injurată fii-sa! o jurnalista cu veleități de beletristica! sa fi vazut stirea la tv….cum a fost prezentata! prima oara am crezut ca au ceva cu firma de taximetrie: atac direct la firma, de parca firma e de vina de presupusa fapta a soferului! iar cucoana asta e ultima care ar trebui sa se dea moralista! isi striga nefericirea in toate postarile pe blogul ei, dar ea nu are respect fata de altii si si-a batut joc de cei pe care ii intervieva …candva…demult.

        • am fost obiectiv! am comentat ce a scris ea si ce a declarat ea la tv cand a „recitat” stirea…despre fiica-sa! si am semnalat ca modul in care a relatat eevenimentul…e intrun stil stan si bran. toti anii de jurnalism cu care se lauda…sunt 0. NU SE FACE ASA CUM A FACUT EA! Daca a gresit taximetristul…sa raspunda. Insa moralitatea ei reiese din modul in care trambiteaza. In speta de fata, nu am nici o problema cu ea. Problema personala? hm, se poate spune in sensul ca am avut „onoarea” sa fiu unul dintre ei intervievati de ea in anii 2000-2001 cand era la monitorul de brasov. Duplicitara, ipocrita si nesimtita! Pt ea scopul scuza mijloacele! Se lauda ca isi iubeste meseria! :))) a avut noroc ca nu a fost data in judecata! Daca as fi stiut cum va rastalmaci declaratiile noastre, cum ne va atribui ea declaratii pe care nu le-am dat niciodata, as fi scuipat=o intre ochi…in loc de salut!
          Lupul isi schimba blana, dar naravul ba! sa fi om si sa ai bunul simt, respectul si consideratia fata de interlocutor, nu sunt niste pretentii exagerate si nici nu se pierd pt ca ai avut o tragedie in viata sau pt ca tie greu. Le ai sau nu le ai!
          Exact in aceea perioada a inceput la protv! noi am colaborat in acea perioada mult cu protv! o singura data am acceptat-o in preajma noastra…doar pt a i se plati polita! sunt sigur ca experienta aceea nu o va uita! rad si acum, doar cand imi aduc aminte de fata ei si de cuvintele care se auzeau prin casca!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

