Cei mai buni prieteni

Am multe amiciţii bune cu bărbaţi. Poate chiar mai multe decât cu femei, deşi stilul meu e mai spre girl power. Dar, cumva, bărbaţii sunt cei care rămân mai mult prin preajma mea. Fetele vin, iau ce le trebuie şi pleacă. 

Cert e că amiciţiile cele mai sincere, mai apropiate şi mai calde le am cu acei bărbaţi cu care am avut o poveste erotică, finalizată sau nu, dar la minim 3 – 4 ani după ce s-a întâmplat. Abia după ce bărbaţii ăştia au încetat să mă trateze „ca pe o femeie” – cu apucăturile clasice ale românului care simte că e cazul „să arate că e bărbat”, „să arate cine e bărbatul”, „să îmi arate care e locul meu”, „să mă strunească” şi alte idioţenii similare prin care falusul de România îşi poceşte adeseori viaţa intimă – abia după ce au început să mă trateze ca pe un om. Şi abia atunci încep şi eu să ţin cu adevărat la ei. 

Uneori mă întreb dacă sexul nu e doar o infinită negociere, iar iubirea adevărată începe în clipa în care nu mai ai nimic de negociat. Pentru că rareori m-am simţit iubită de bărbaţi care încercau să-mi îndese pe diverse căi bursucul la scorbură – era prea evidentă cusătura cu aţă albă, şi e ca la filme, dacă ţi-e foarte clar despre ce e vorba te plictiseşti repede – în schimb, mă simt cu adevărat iubită de prietenii mei foşti parteneri sexuali actuali friendzoneri. 

 

11 gânduri despre „Cei mai buni prieteni

  1. Eu sunt la apogeu: cand am divortat si a trebuit sa plec pt o luna din casa am locuit la un fost- primul prieten cu care am fost timp de 3 ani, primul barbat din viata mea. Acum ma pregatesc sa ma recasatoresc, un alt fost cu care am convietuit 4 ani ne va fi nas. Nu stiu daca are vreo importanta si faptul ca toti locuim in acelasi bloc :-))))

  2. Tocmai ce comentam pe un blog că da, eu cred în prietenia pură și inocentă între femei și bărbați, și anume ca o aprofundare a unei iubiri înfocate dintre ei. 🙂 Tu însă te referi la ego-ul masculin care obstaculează această prietenie. Cred că acest ego funcționează sau este prezent și o să persiste și în viitor deoarece există și fete cărora le place să fie dominate, și atunci uneori bărbatul „macho” o nimerește cu această atitudine a lui. Iar apoi tinde să extrapoleze la nivelul tuturor femeilor, toate sunt pasive, toate vor o „mână de fier” și toate gândesc da atunci când spun nu. Dacă mi s-ar cere să formulez o regulă a unei relații fericite, nu că aș avea căderea s-o fac dar de dragul discuției, aș zice că ea implică să-l simți pe celălalt și să-i acorzi ceea ce-și dorește. Libertate și respect în cazul tău, din ce se vede.

    • imi place ce ai scris, sunt de acord cu regula unei relatii fericite enuntata: sa-l simti pe celalalt si sa-i acorzi ceea ce-si doreste. frumos.

      ce parere ai despre iubirea intre doi barbati sau doua femei? este ea diferita?

        • diferita de cea clasica, dntre barbat si femeie.

          probabil ca eram intr-o anumita stare, insa, reanalizand enuntu-ti, ma intreb: cum ramane cu tine? cum iti satisfaci nevoile? daca il simti pe celalalt si ii acorzi ce-si doreste, asta inseamna ca l-ai facut fericit. si probabil ca asta te face si pe tine fericit, faptul ca celalalt e fericit. dar daca celalalt e atat de fericit incat sa creada ca asa esti tu fericit, tu cand vei fi cu adevarat fericit?

        • Eu nu am zis că trebuie să fii prost, la modul că ea îți toacă banii și umblă cu tot cartierul în timp ce tu ești cățelușul ei ascultător, ci că ar fi frumos să ai o relație în care să nu urmărești în mod egoist totul doar pentru tine. Dacă partenerul te merită, sunt sigur că tratându-l cu respect și urmărind să-l faci fericit, va proceda și el în mod similar. Dacă într-o relație tu calculezi cum să obții cât mai multe oferind cât mai puține, atunci probabil că nu iubești ci faci troc. Nu neg, există și astfel de relații.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

