Program de sărbători: închis

E ora două. Abia m-am trezit şi-mi confecţionez o cafea. Stau şi mă gândesc cu groază că de luni începe munca. OK, o muncă flexibilă, agreabilă, pe care o faci cu drag, dar pentru care va trebui să începi să-ţi croieşti un program vag uman. 

 

În teorie, perioada asta Crăciun – Revelion e una de odihnă. Îţi goleşti mintea şi sufletul de rutina şi epuizarea care ţi-au năpădit mintea şi sufletul. Right?

În realitate, nu cunosc om – ok, exceptând femeile gospodine care folosesc prilejul, nu înţeleg de ce, pentru a se arunca pasional în bucătărie, şi muncesc de sărbători de zici că le-a cumpărat cineva pe piaţa de sclavi – care să nu transforme sărbătorile de iarnă într-un dezmăţ sinistru şi să nu trăiască precum versiunea lui liberă de cenzură. Rezultatul e o săptămână haotică, dar agreabilă, de care îţi aminteşti cu drag, numai că reconvertirea la eficienţă şi productivitate la hectar e mai dureroasă decât dieta de dat jos şunci sărbătoreşti. 

Am citit pe wallul unui prieten indicaţia gazdei la o masă de sărbători: „Mâncaţi, mâncaţi, că avem Colebil”. Asumarea excesului e un lucru extrem de simpatic. „Trăiţi, trăiţi, că avem deşteptătoare pentru luni” e probabil versiunea mea. 

Şi, totuşi, ce frumos ar fi să nu existe ziua de luni. 🙂 

2 gânduri despre „Program de sărbători: închis

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

