Ultimele Povestiri din Miserupia din acest an

Dragi prieteni,

Mi-aţi fost alături un an întreg, am râs împreună, am glumit, ne-am distrat reciproc. Tocmai de aceea, aş vrea să ne bucurăm împreună de toate astea şi să facem un ultim spectacol care să sărbătorească prietenia noastră cu totul specială. Un spectacol care să fie cel mai intens, mai pasional, mai sincer şi mai onest dintre toate.

Ultimele Povestiri din Miserupia ale anului vor fi sâmbăta asta, pe 21 decembrie, la ora 21, şi aş vrea să vă am acolo, la final de an, pe toţi cei pe care i-am făcut minim o dată să râdă cu textele mele.

Vreau, după aceea, să stăm la poveşti, să ne cunoaştem şi să facem planuri pentru noul an. Pentru că eu pot oferi multiple chestii, dacă voi veţi dori să le primiţi.

Deci, sâmbăta asta? La 21.00? Green Hours?

Event pe Facebook, aici.

Rezervări la 0788 452 485.

Un gând despre „Ultimele Povestiri din Miserupia din acest an

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

