De ce urâm paietele

Mă învârteam eu prin magazine, căutând o rochie nouă de seară, când m-a lovit trăsnetul. La propriu. Şi nici măcar n-aveam metal la mine. Pur şi simplu, eram înconjurată de tone de rochii sinistre, antipatice cu corpul uman şi decorate cu un munte de paiete.

WTF?

Înţeleg orice, în materie de ţoale. Jur. Înţeleg croiul în V, care să dea iluzia de siluetă chiar şi în cazul persoanelor dizabilitate din punct de vedere al cântarului, care refuză sistematic să măsoare grupuri. Înţeleg corsetul, pentru că dacă te excită extrem de tare un anumit tip, oricum nu poţi respira, aşa că măcar ai pe ce să dai vina. Înţeleg decolteul dorsal, cu vedere la curbura feselor şi îl înţeleg pe cel frontal cu vedere la buric, pentru că-i dată ca s-o dai, nu să mergi cu ea în rai. Înţeleg dantela rafinată, care descoperă savant tot ce acoperă. Înţeleg hainele decupate în zone neaşteptate, care sugerează: “Aşa e şi viaţa mea sexuală”. Înţeleg fustele cu despicătură, care să zică “munceşte, dacă vrei să vezi ceva. eu sunt accesibilă DOAR pe aici.” Înţeleg fermoarul în zona pubiană, pentru a evita reacţiile de tip: “Îmbracă-te, că nu te mai…”

Aşadar, înţeleg aproape orice perversiune a artei vestimentare. Dar să mă lovească trăsnetul şi a doua oară, dacă înţeleg nevoia de a sclipi precum sorcova.

Continuare aici.

3 gânduri despre „De ce urâm paietele

  1. Dacă tu-mi explici nevoia de a merge la o nuntă românească, în afară de cazul limită când eşti mire/mireasă, eu îţi voi explica nevoia de a purta paiete..

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

