Autovoyeur

Stăteam eu la poveşti noaptea trecută cu cineva şi nostalgizam noi frumos despre dragoste, una, alta. Şi-mi zice o chestie care mă lasă paf: „Când făceam noi dragoste era o senzaţie ciudată. Parcă eram într-un film, şi, undeva în fundal, era tipul cu camera.”

„În ce sens?”

„În sensul că felul în care te mişcai tu era foarte vizual.”

Opa! Şi mi-am dat seama că, într-adevăr, am chestia asta. Când o fac, îmi imaginez mereu imaginea de ansamblu şi mă excit şi mai tare de cum se vede. Ba mai mult, uneori, când sunt de una singură, fac acelaşi lucru. Dar nu mă aşteptam să existe oameni care să se prindă de chestia asta.

Aveţi şi voi fetişul ăsta – vedeţi din afară cât de sexy e momentul şi vă excită asta – sau e o dubioşenie a mea?

8 gânduri despre „Autovoyeur

  1. un cuvant nou? Cred ca fenomenul asta apare la cei care au oglinzi pe tavan sau se amagesc pe virtual. Zic asta considerand ca este greu sa apara o oglinda pe creier fara exercitiu. Ma duce cu gandul la o experientza cu vecini de bloace. Aveam vecini de la care aparea miros de mamaliga arsa dupe care incepeau sa se auda prin peretzi scartzieli de pat si batai ritmice in tavan. Am aflat ca vecinii erau tineri si uitau mamaliga pe foc in timp ce se jucau. Era ca un reflex stiam ca imediat dupe miros trebuiau sa inceapa pacanelile. M-am mutat in alt bloc si dupa un timp a inceput sa apara periodic miros de mamaliga arsa dar fara zgomote. Mai zic io astia lucreaza silentzios. Am constatat ca vecinii aveau 80 si uitau ca au pus sa fiarba mamaliga

  2. da si mie imi place sa „vizionez” tabloul si d-aia si am o recuzita de lenjerii mai mult sau mai putin dubioase da’ credeam ca e din cauza ca arat misto si e o reala placere sa ma admir 🙂

  3. Zis şi făcut, am fost la bărzăunul ceasornicar excroc. I-am zis civilizat că am reparat singur cronometrul în 5 minute.
    Reacţia lui: De ce vreţi să-mi stricaţi ziua?
    Ştiusem dinainte că stric orzul pegâşte şi că nu va învăţa nimic din asta. De asta nu-i corectez pe mârlani, ca s nu-i ajut să ajungă competitivi.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

