O veste bună. Mă rog, pentru mine

După cum aţi observat, am abandonat pentru o vreme blogging-ul Motivele sunt extrem de simple: mă săturasem să distrez moca o haită de ţărănei meschini, care drept mulţumire înjurau cât îi ţinea gura, în timp ce alţii, deşi îşi luau porţia de fun de aici, nu interveneau nici o secundă să zică: „Băi, eu râd zilnic, gratis, pe blogul fetei ăsteia, nu admit s-o jigneşti de-a-mpulea!”

Drept care mi s-a luat de mocangeală recompensată cu târlăneală şi am scris foarte rar.

Zilele astea, însă, s-a întâmplat lucrul care m-a determinat  să revin asupra deciziei. Şi anume: primul contract publicitar. De azi, reîncep postatul zilnic şi schimb politica blogului din ad-free în blog cu publicitate. Deci, care aveţi publicitate şi, desigur, intenţia de a plăti, vă aştept cu drag şi spor.

„Cum”, m-a întrebat  un coleg, tu, care ai scris ad-free atâta  vreme…” „Da, frate. Aveam bani din multe alte direcţii. Acum am bani din mai puţine direcţii, drept care, asta-i viaţa. Măcar am şi eu o motivaţie să ţin acest blog.”

Aşadar, iată-ne în regim zilnic, ca în zilele bune de altădată.

9 gânduri despre „O veste bună. Mă rog, pentru mine

  1. SOC! O sa ramai interzis cand vei vedea! Nu o sa-ti vina sa crezi ce a putut face Lorena Lupu pe blogul ei!
    pai eu credeam ca scriitorii ( artistii in general ) fac arta de dragul aprecierii publice, pentru ca asa se hranesc ei; spiritual si nu au nevoie sa fie remunerati pentru asta, ba chiar nici nu concep sa pangareasca actul sacru al creatiei cu mizerii financiare.

  2. Şi sper c-ai observat că ţi-a mers – cât de cât – bine în ciuda tuturor înjurătorilor. Într-adevăr, e obositor şi scârbos, dar câinii latră. Mult succes! 😀 Îţi trebuie o vacanţă. 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

