A trois.

Simona Tache şi Mihai Radu sunt membrii fondatori ai fanclubului Octavian Paler. S-au cunoscut pe băncile şcolii, la Colegiul Naţional de Astrologie şi Stele-n Ochi “Urania von Nostradamus” şi de atunci, s-au dedicat adevărurilor absconse ale destinului implacabil. După ani şi ani de studiu, au decis: Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut. 

Mie nu mi-au făcut horoscopul, că n-aveam bugetul la mine, dar mi-au ghicit că pe 10 decembrie, la ora 19.00, voi fi la The Bankers. Cot la cot cu voi!

TABU: Mă bucur că vă îmi oferiţi acest interviu. Apropo, vă place să daţi interviuri?

Simona: Da, le ador.

Mihai: Nu-i plac. Minte.

Simona: Ba da, îmi plac.

De ce?

Simona: De ce ce? A, de interviuri ziceai? Nu știu, sunt pur și simplu înnebunită după ele. Când văd oameni pe stradă cărora li se ia interviu, mă duc și le smulg microfonul de la gură. Uneori aplic și la joburi, pe la corporații, numai ca să mă întrebe cineva ceva.

Mihai: Minte, ți-am zis. Și nici mie nu-mi plac. Cînd mi se pun întrebări îmi vine să răspund, din instinct, că n-am avut timp să învăț, c-am fost bolnav, că mi-a murit o bunică. (continuare aici.) 

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

