Haideţi în Miserupia!

În luna asta de neblog am lucrat la spectacol. Lumea zice că e mişto şi nimeni nu crede, la final, că a trecut o oră. Daţi şi voi un Goagăl sau frunzăriţi-mi peretele de Facebook, că n-am chef să postez aici citate din oameni, precum câinele care şi-o suge singur.

Se numeşte Povestiri din Miserupia, personajul e, din punct de vedere actoricesc, un  exerciţiu de compoziţie de vârstă  şi, în această oră, ăia dintre voi  care o să vă urniţi ciolanele o să şi râdeţi, o să şi plângeţi, o să vă şi înduioşaţi, o să vă fi  enervaţi, o să vă şi oripilaţi.

Până acum s-a jucat la Legere, unde nu nimereaţi că greşeaţi gaura –  şi rămâneaţi pe terasa Legere, la beri. Acum, că Legere e-n renovare, a trebuit să caut temporar altă pivniţă. Pivniţa aia e, de data, Green Hours. Unde chiar nu  aveţi cum să greşiţi gaura, pentru că alternativele ar fi redacţia 22 şi librăria Humanitas, deci nimic cu bere, care să vă fure atenţia.

Poate, dacă tot v-am servit aproape zilnic cu texte haioase pe blogul ăsta,  timp de cinci ani, zic şi eu că merit efortul unui autobuz până-n centru şi al unui bilet de 20 lei. Că, până la urmă, beneficiul  va fi tot al vostru – o să vedeţi. Showul chiar e fain. Nemaivorbind de discuţia de după şi de berea de pe terasă, care au devenit o tradiţie postmiserupistă.

Ora de început – 20.00.

Event pe Facebook: Aici.

PS: În caz că nu apăreţi niciunul, mai ţin o lună de bloglenzio stampa.

3 gânduri despre „Haideţi în Miserupia!

  1. Am cautat blogul tau si am dat peste acest post. Vreau sa stie toti cititorii tai ocazionali sau fideli! Vreau sa stie pana la ultimul ca desi vedeam pentru a doua oara povestea asta, ca desi teoretic nimic nu trebuia sa ma mai impresioneze mai mult ca prima data, am fost, literalmente, dat pe spate de prestatia ta. Fara ghilimele! Vreau sa iti spun ca am dus o lupta cu mine sa vin. Inainte cu o ora eram teribil de obosit si nu vroiam decat sa dorm. Acum imi dau seama ca as fi pierdut enorm sa nu fi venit. Niciodata nu m-am simtit in felul asta si imi pare rau ca nu am mai multe cuvinte sa transmit ce am de zis. Dar poate asa este…ceea ce faci tu…se simte…nu se zice!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

